Skąpiec.pl poszerza współpracę z Opineo.pl |
20.04.2010. | |
Skapiec.pl oraz Opineo.pl zdecydowały się na realizację nowych projektów ecommerce w ramach jednej Grupy.
Obie firmy rozpoczęły prace nad stworzeniem centrum usług informatycznych dla sklepów internetowych, które ma dostarczać e-sklepom profesjonalne narzędzia do obsługi Klientów. Realizowane projekty zostaną skierowane do wszystkich sklepów internetowych, również tych, które nie korzystają z porównywarek cenowych. Współpraca obejmie również obszar usług reklamowych, co w znacznym stopniu uatrakcyjni ofertę dla wszystkich potencjalnych reklamodawców. Połączenie i wymiana doświadczeń obu firm w nowoplanowanych realizacjach pozwoli na tworzenie jeszcze bardziej konkurencyjnych i kompleksowych rozwiązań, a także zwiększy skuteczność i zasięg działania obu serwisów. Zarówno Opineo.pl jak i Skąpiec.pl nie planują zmian w podstawowej strategii prowadzenia swoich serwisów, zachowując dotychczasową autonomiczność. Przypomnijmy, że dotychczasowa współpraca między serwisami polegała na udostępnianiu na Skąpiec.pl opinii na temat e-sklepów, które od 2006 roku gromadzi Opineo.pl Z początkiem kwietnia 2010 Opineo.pl przekształciło się w Opineo Sp. z o.o. , w której 100 proc. udziałów objął obecny właściciel serwisu – Paweł Kucharzak - Stale rosnąca liczba obsługiwanych przez Opineo.pl sklepów ( ponad 9 500 ) wymusiła na nas poszukiwanie wsparcia partnera o dobrze rozwiniętym zapleczu programistycznym. Bliska relacja oraz zaufanie jakim obdarzają nas Klienci i sklepy internetowe skłania nas do rozbudowy nowych obszarów służących propagowaniu bezpiecznych zakupów przez internet. Wybór odpowiedniego partnera dla naszej firmy był determinowany zachowaniem podstawowej idei funkcjonowania naszego serwisu – pełnej niezależności i swobody działania Opineo – zaznacza Paweł Kucharzak, właściciel Opineo.pl - Otwarcie na nowe obszary współpracy, na jakie zdecydowaliśmy się z naszym wieloletnim Partnerem, to naturalny krok w rozwoju Skąpiec.pl. Jesteśmy przekonani, że suma zgromadzonych przez obie strony doświadczeń przyczyni się do stworzenia użytecznych z punktu widzenia sprzedawców internetowych narzędzi – mówi właściciel firmy Skąpiec.pl Mariusz Janiszewski. Skąpiec.pl |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |