Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Serwisowy alians
Serwisowy alians Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.08.2010.
Od sierpnia b.r. w sieci salonów Vobis Digital na terenie całego kraju, można oddać sprzęt komputerowy HP do naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego. Obie firmy podpisały niedawno w tym celu specjalną umowę.

Vobis zyskał dzięki niej status HPSP (Home Product Service Partner), który daje specjalne uprawnienia handlowym partnerom HP. Dostają go tylko duże, stabilne i strategiczne dla HP firmy na danym rynku. Do tej pory Vobis był jedynie pośrednikiem, pomiędzy swoimi klientami, a polskimi punktami serwisowymi HP. Od teraz będzie samodzielnie realizował kompleksową obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną dla jednego z największych producentów sprzętu komputerowego na świecie.

Dotyczy ona następujących grup popularnych urządzeń konsumenckich: komputery (seria Pavilion), notebooki (Pavilion & Presario) i monitory oraz wszelkie dedykowane akcesoria do  komputerów i notebooków. Oczywiście te rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich posiadaczy sprzętu HP, a nie tylko tego, zakupionego w salonach Vobis Digital.

Korzyści dla naszych Klientów, wynikające z tego aliansu, można określić następująco:

a. Dostępność fizyczna serwisu (wszystkie filie Vobis, a docelowo również kanał partnerski).

b. Kontakt fizyczny z osobą, która zidentyfikuje problem, w części przypadków rozwiąże go na miejscu w sklepie, co radykalnie skróci czas całego procesu naprawy.

c. Korzystając z serwisu w sklepie (w przeciwieństwie do rozwiązania door to door) klient nie ma problemu z zapakowaniem urządzenia, jego właściwym zabezpieczeniem, etc.

d. W przypadku potencjalnych problemów, mamy bezpośredni wpływ na sposób, czas działania serwisu, bo sami nim jesteśmy.

e. Współpraca w ramach umowy HPSP daje nam, a przez to naszym Klientom szybki dostęp do całej gamy części zamiennych, co  ułatwi świadczenie również napraw pogwarancyjnych. To zaś doskonale wpisuje się w nasze drugie nowe rozwiązanie, którym jest TECHNIK PIERWSZEGO KONTAKTU.

Wypowiedź: Dariusz Krajewski, Dyrektor Działu Usług i Serwisu, Vobis S.A.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |