Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Rozwój firmy a parametry serwera
Rozwój firmy a parametry serwera Utwórz PDF Poleć znajomemu
18.08.2010.

Każdy przedsiębiorca zakładając firmę myśli o jej rozwoju. Solidnie skonstruowany biznesplan, który uwzględnia kolejne kroki, czynione w celu uatrakcyjniania firmowej oferty, jest tego podstawą. Jednak, myśląc o wprowadzaniu nowych produktów i metodach poprawiania relacji z klientami, wiele osób zapomina, że rozwój niesie ze sobą również pewne konsekwencje. Można je w znacznym stopniu przewidzieć.

Jedną z nich jest wzrost zainteresowania firmową ofertą zamieszczoną w Internecie. Pociąga to za sobą zwiększony ruch na serwisie WWW przedsiębiorstwa. Po pewnym czasie wybrany pakiet hostingowy może okazać się już nie wystarczający, by zapewnić Internautom stały dostęp do strony WWW i zamieszczonej na niej oferty. Kolejnym aspektem jest rozbudowywanie serwisu o nowe podstrony, które zajmują coraz więcej przestrzeni dyskowej. Może to wynikać z jednej strony z potrzeby atrakcyjnego zaprezentowania np. produktów za pomocą plików multimedialnych, które potrafią być mocno obciążające. Z drugiej strony można na posiadanym hostingu uruchamiać kolejne serwisy, np. poświęcone nowym działalnościom lub usługom. Jest to racjonalne podejście, gdyż pozwala firmie na optymalizację prowadzonych działań i efektywne wykorzystanie usług już posiadanych.

Myśląc perspektywicznie przedsiębiorca powinien poszukiwać oferty, która może nawet znacznie przekraczać aktualne zapotrzebowanie. W takim przypadku nagłe wyczerpanie udostępnionych parametrów, nie będzie zaprzątać myśli przedsiębiorstwa. Usługodawcy (np. serwis nazwa.pl) coraz częściej idą w ślad za rosnącymi wymaganiami i podnoszą parametry oferowanych usług. Wybierając hosting warto więc sprawdzić, czy dostawca regularnie zwiększa parametry serwera oraz jakie udogodnienia dla klientów wprowadzał na przestrzeni ostatnich miesięcy.

Alicja Marciniak – Kierownik Sekcji Marketingu w NetArt (
www.nazwa.pl ). Z firmą związana od 2006 roku. Zajmuje się tworzeniem strategii marketingowej firmy oraz organizacją i koordynacją pracy zespołu marketerów. NetArt jest liderem rynku rejestracji domen i hostingu, zapewniając od 1997 roku kompleksową obsługę klientów w zakresie rejestracji oraz pośrednictwa sprzedaży domen internetowych, hostingu, a także tworzenia Stron WWW. NetArt posiada 30 % udziału w polskim rynku usług IT, obsługuje ponad 300 tys. Klientów oraz 500 tys. domen. Firma została także wyróżniona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”.


WIĘCEJ INFORMACJI z NetArt (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |