Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Program Partnerski Nokaut.pl z perspektywy wydawców stron
Program Partnerski Nokaut.pl z perspektywy wydawców stron Utwórz PDF Poleć znajomemu
18.03.2010.
Jeżeli posiadamy stronę internetową nawet z niewielką liczbą użytkowników, możemy zacząć na niej zarabiać. Uruchomiony w styczniu 2009 Program Partnerski Nokaut.pl pozwolił jego uczestnikom na wygenerowanie ponad 150 tys. zł prowizji. Największy z Partnerów w ciągu 6 miesięcy współpracy zarobił ponad 35 tys. zł.

Nokaut.pl zapytał również wydawców stron o porównanie programu z najpopularniejszym na rynku programem AdSense - Partnerzy wskazali wiele przewag, a dla co ósmego Partnera wyższe zarobki okazały się jego największą zaletą.

Porównywarka cenowa Nokaut.pl uruchomiła Program Partnerski z myślą o wydawcach średniej wielkości serwisów internetowych, którzy dzięki atrakcyjnym formom reklamowym mogą zacząć monetyzować ruch na swoim serwisie. Dwanaście miesięcy po starcie nadszedł czas na podsumowanie Programu z perspektywy Partnerów.

Przewagi Nokaut.pl

Do głównych przewag Programu Partnerskiego Nokaut.pl jego użytkownicy zaliczają:

  • dodatkowy okres trzech miesięcy gwarantujący prowizję z bezpośrednich odwiedzin strony Nokaut.pl przez użytkownika,
  • możliwość kontekstowego dopasowania reklam do treści strony,
  • ciekawy design form reklamowych,
  • wyższe zarobki (Nokaut.pl oddaje partnerom 75% zysków) ,
  • zaufanie do marki Nokaut.pl.

Jakość Programu potwierdza również ilość form reklamowych umieszczanych na stronach Partnerów. Z ankiety wynika, iż ponad 60% z nich umieszcza przynajmniej dwie formy reklamowe Nokaut.pl. na swojej witrynie. a 12% - pięć lub więcej.

„Im więcej dopasowanych kontekstowo reklam znajdzie się na witrynie, tym większe będą zarobki użytkowników Programu. Sukces naszych Partnerów to i nasz sukces, dlatego cieszymy się z dynamicznie rosnącej liczby witryn internetowych, które z nami współpracują.” – mówi Jakub Gąsiorowski, Business Development Director w Nokaut.pl odpowiedzialny za Program Partnerski.

Nokaut.pl planuje w najbliższym czasie wprowadzić zmiany, które powinny zwiększyć poziom satysfakcji Partnerów Programu. Modyfikacje będą wynikiem uwag uzyskanych w badaniu od użytkowników.  

„Taka forma komunikacji z Partnerami daje możliwość spojrzenia na nasze rozwiązania z perspektywy partnera. Dzięki krytycznemu podejściu do funkcjonalność Programu możemy szybko eliminować ewentualne niedociągnięcia, jak również otrzymujemy wiele ciekawych propozycji usprawnień. Wyniki od razu są przesyłane do analityków, aby jak najszybciej wprowadzić zmiany  w życie.” – dodaje Jakub Gąsiorowski.

Wyniki ankiety wskazują przede wszystkim w jakim kierunku usprawniać Program Partnerski by spełniał on w jeszcze większym stopniu oczekiwania wydawców stron. Co więcej, w najbliższym czasie będą uruchomione nowe funkcje programu mające na celu pomoc użytkownikom   w lepszym umiejscowieniu reklam i tym samym podwyższeniu CTR – stosunku liczby kliknięć do liczby odsłon formy reklamowej, a w konsekwencji zarobków.

U podstaw Programu Partnerskiego leży satysfakcja sklepów współpracujących z porównywarką.  Z tego powodu zespół Nokaut.pl stale monitoruje jakość ruchu pozyskaną od Partnerów i jego konwersję na sprzedaż w sklepach. Sztuczny ruch o słabej jakości jest eliminowany z programu -  dzięki takim mechanizmom porównywarka w automatyczny sposób redukuje ryzyko nadużyć.

Nokaut.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |