Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Profesjonalne Biuro Obsługi Klienta - gwarancją zadowolenia z usługi
Profesjonalne Biuro Obsługi Klienta - gwarancją zadowolenia z usługi Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.11.2010.

Decydując się na zakup czegokolwiek, każdy klient ma nadzieję, że nigdy nie będzie musiał korzystać z usług serwisu lub Biura Obsługi Klienta. Podobnie jest w przypadku korzystania z usług wirtualnych, takich jak: rejestracja domeny, zamawianie serwera lub Strony WWW.

Zdarza się jednak, że dla zapewnienia sprawnego i zgodnego z oczekiwaniami klienta funkcjonowania usługi, kontakt taki jest nieunikniony. Wtedy dopiero usługobiorca w pełni przekonuje się o poziomie jakości obsługi wybranej firmy. Aby uniknąć przykrej niespodzianki, decydując się na usługodawcę należy mieć na uwadze, czy dysponuje on profesjonalnym Biurem Obsługi Klienta i wykwalifikowanymi konsultantami.
Podstawowym elementem, który może o tym świadczyć jest liczba kanałów komunikacji dostępnych dla klientów. Im jest ona większa tym uzyskanie pomocy jest łatwiejsze i wygodniejsze. Przykładowo w serwisie nazwa.pl są to: telefon, poczta e-mail, Livechat, poczta tradycyjna, fax oraz kontakt osobisty. Klient zawsze może wybrać, która forma kontaktu będzie dla niego w danej chwili najwygodniejsza i najszybsza.
Aby kontakt z BOK był sprawny, należy także zwrócić uwagę na godziny jego pracy. Wiele małych firm zapewnia pomoc jedynie w typowych godzinach pracy (np. 8:00 – 17:00). Tymczasem zdarza się, że potrzeba kontaktu pojawi się w innym czasie, dlatego też profesjonalne Biuro Obsługi Klienta powinno zapewniać pomoc od wczesnych godzin porannych do późnej nocy. Przykładowo w serwisie nazwa.pl pomoc konsultanta można uzyskać od godziny 6:00 do 22:00.
Ważny jest również szybki czas reakcji na zgłoszenie oraz odpowiednie podejście konsultanta do osoby szukającej pomocy. Aby przekonać się, jak te elementy wyglądają w rzeczywistości, warto wykorzystać okres testowy, w którym usługodawcy umożliwiają sprawdzenie usługi (np. serwera lub Strony WWW). Może on trwać nawet pół roku i być całkowicie bezpłatny, dlatego też zawsze warto z niego skorzystać, np. kontaktując się z BOK w celu uzyskania pomocy w konfiguracji usługi lub któregoś z narzędzi. Okres testowy pozwala nie tylko przekonać się o poziomie obsługi BOK w wybranej firmie, ale także obniżyć koszty np. w początkowym okresie funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Autor: Sebastian Pacanek – Kierownik Biura Obsługi Klienta w NetArt (
www.nazwa.pl ). Z firmą związany od 5 lat. Zajmuje się organizacją i koordynacją pracy kilkudziesięcioosobowego zespołu. Nadzoruje zgodność realizacji usług oraz działań podległych pracowników z Systemem Zarządzania Jakością. Firma NetArt jest liderem rynku rejestracji domen i hostingu, zapewniając od 1997 roku kompleksową obsługę klientów w zakresie rejestracji oraz pośrednictwa sprzedaży domen internetowych, hostingu, a także tworzenia Stron WWW. NetArt posiada 30 % udziału w polskim rynku usług IT, obsługuje ponad 300 tys. Klientów oraz 500 tys. domen. Firma została także wyróżniona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”.


WIĘCEJ INFORMACJI z NetArt (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |