Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Poczta w nazwa.pl dla mobilnych!
Poczta w nazwa.pl dla mobilnych! Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.08.2010.

Firma NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl, po raz kolejny rozszerzył pakiet oprogramowania oferowanego wraz z serwerami Active. Tym razem jest to narzędzie dla osób, które korzystają z poczty e-mail poza biurem czy domem. Do pakietu narzędzi Active dołączył Active.office lajt – rozwiązanie dostosowane do potrzeb mobilnego korzystania z poczty elektronicznej.

 W niecały kwartał od udostępnienia Klientom serwisu nazwa.pl multifunkcjonalnego narzędzia Active.office (profesjonalny organizer z funkcją obsługi poczty), do ich dyspozycji oddany zostaje Active.office lajt. Jest to program ułatwiający korzystanie z poczty elektronicznej za pośrednictwem urządzeń mobilnych, tj. telefonów komórkowych czy palmtopów. „Obecnie zarówno specyfika życia, jak i możliwości technologiczne sprzyjają mobilności w wielu kwestiach – również w przypadku poczty e-mail, która jest dziś jednym z głównych kanałów komunikacji wewnątrz przedsiębiorstw, a także na linii klient-firma. Wprowadzenie Active.office lajt jest wynikiem głębokiej analizy potrzeb naszych Klientów. Narzędzie to sprzyja oszczędności związanej z wykorzystaniem transferu, ułatwia także korzystanie z poczty e-mail poza biurem” – komentuje Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt (serwis nazwa.pl).

Active.office lajt to „odchudzona” wersja narzędzia Active.office, co znacznie ułatwia korzystanie z nowego narzędzia użytkownikom dotychczasowo dostępnej aplikacji. Użytkownicy mogą korzystać z książki adresowej utworzonej w Active.office, do wersji „lajt” eksportowane są także wszelkie ustawienia (np. układ folderów), co sprzyja spójności w korzystaniu z obu aplikacji. Nowe narzędzie pozwala na wykonywanie operacji takich, jak wysyłanie, odbieranie i przekazywanie wiadomości, przenoszenie ich pomiędzy folderami, a także oznaczanie statusu wiadomości. Dodatkową korzyścią jest możliwość skorzystania z protokołu IMAP na serwerach Active w serwisie nazwa.pl. „Protokół IMAP pozwala na pobieranie jedynie części wiadomości, a także samych ich nagłówków. Dzięki temu użytkownik oszczędza transfer serwera, który zużywany jest podczas łączenia z pocztą. Ponadto, optymalizacja samego Active.office lajt oraz ww. zastosowanie IMAP-u ogranicza wydatki Klienta, związane z opłatami za połączenie z Internetem, wykonywanymi za pośrednictwem sieci komórkowych.” – dodaje przedstawiciel NetArt.

Active.office lajt (podobnie, jak Active.office) jest darmowym narzędziem, udostępnianym wszystkim Klientom serwisu nazwa.pl, których poczta elektroniczna utrzymywana jest w NetArt. Zaliczają się do nich zarówno Klienci posiadający wykupiony w NetArt hosting, jak i posiadacze darmowych kont e-mail, które aktywować może każdy Abonent domeny obsługiwanej przez firmę.

Więcej o Active.office lajt możesz przeczytać na Blogu NetArt: http://blog.netart.pl/2010/08/24/serwis-nazwa-pl-dla-mobilnych/




NetArt
istnieje od 1997 roku zapewniając kompleksową obsługę Klientów w zakresie rejestracji oraz pośrednictwa sprzedaży domen internetowych. Świadczy także usługi hostingu oraz tworzenia Stron WWW. Liczba 500 tys. obsługiwanych domen daje firmie NetArt niekwestionowaną pozycję lidera polskiego rynku rejestracji domen i usług hostingowych. Przekłada się to na około 30% udział w rynku komercyjnych usług internetowych w Polsce i ponad 300 tys. obsługiwanych Klientów.
NetArt jest największym w Polsce pracodawcą wśród firm świadczących usługi rejestracji domen i hostingu oraz jednym z największych, polskich pracodawców w branży internetowej – zatrudnia ponad 200 osób.
Najwyższa jakość obsługi Klienta potwierdzona została Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”, nadanym firmie NetArt przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.
NetArt jest partnerem NASK oraz EURid. Jako jedyny polski rejestrator posiada także akredytację ICANN, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo obsługiwanych domen.
NetArt świadczy usługi hostingowe w oparciu o własne Data Center zlokalizowane w Krakowie. Własna infrastruktura zapewnia niezależność od zewnętrznych operatorów telekomunikacyjnych gwarantując niezawodność działania bliską 100%.
Najwyższą jakość obsługi Klienta, umożliwia system CRM zapewniający automatyczne oraz bezpieczne zamawianie usług 24h/dobę. System jest zintegrowany z najważniejszymi kanałami płatności dostępnymi w Internecie, zapewniając uruchamianie usług w trybie on-line. Wysoka wydajność CRM umożliwia obsługę ponad 1 miliona transakcji rocznie.
Usługi świadczone przez NetArt dostępne są w serwisach produktowych: nazwa.pl, serwery.pl oraz interactive.pl.


WIĘCEJ INFORMACJI z NetArt (PRESS BOX
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |