Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Poczta elektroniczna w firmie
Poczta elektroniczna w firmie Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.12.2010.

Płynny przepływ informacji w obrębie firmy oraz w jej otoczeniu, przekłada się bezpośrednio na sukces przedsiębiorstwa. Nie dziwi więc, że wśród firm zwiększa się nacisk kładziony na zapewnienie sprawnej komunikacji. Użytkownik, któremu zależy, aby jego poczta działała prawidłowo, powinien wybrać usługę serwera cechującą się przede wszystkim:

Brakiem limitów. Brak ograniczeń w ramach usługi pozwala na jej pełne wykorzystanie. Możliwość tworzenia nieograniczonej liczby kont pocztowych oraz wysokie parametry oddalają ryzyko paraliżu firmowej poczty.

Warto sprawdzić, czy na jednym hostingu możliwe jest posiadanie niezależnych adresów e-mail o tym samym loginie, czyli członie znajdującym się przed @, ale w innych domenach np.: poczta@firma1.pl, poczta@firma2.pl. W ten sposób można ograniczyć koszty, gdy firma użytkuje serwer w ramach większej liczby działalności gospodarczych.

Łatwością obsługi. To kolejny czynnik, który przyczynia się do obniżenia kosztów związanych z funkcjonowaniem usługi. Administrowanie pocztą elektroniczną, czyli np. tworzenie nowych kont e-mail, nie powinno nastręczać trudności nawet niedoświadczonym użytkownikom.

Łatwy w obsłudze powinien być też program umożliwiający wysyłanie i odbieranie korespondencji e-mail. Przykładowo rozwój programu Active.office, przez nazwa.pl odbywa się przy zachowaniu jego intuicyjności, ale jednocześnie zwiększeniu jego funkcjonalności np. poprzez dodanie opcji profesjonalnego managera, ułatwiającego zarządzanie czasem i organizowanie swojej pracy.

Mobilnością. Wiele działań wymaga dziś stałego dostępu do poczty e-mail. Rozwój telefonów komórkowych i palmtopów ułatwił to. Z myślą o mobilnych użytkownikach poczty tworzone są lżejsze aplikacje sprawdzonych programów pocztowych. Przykładowo, Klienci serwisu nazwa.pl mogą korzystać z programu Active.office lajt.

Aby mobilność poczty była w pełni wykorzystywana, należy zwrócić uwagę na dostępność protokołu IMAP. Pozwala on ograniczyć wykorzystanie transferu, gdyż pobierane są jedynie nagłówki wiadomości, a użytkownik sam decyduje o tym, czy pobrać całość - czy też nie. Tym samym poczta pobierana jest szybciej, a niższe zużycie transferu generowane przez oprogramowanie „lajt”, pozwala obniżyć opłaty na rzecz operatora telefonii komórkowej. Dostępność IMAP ma jeszcze jeden praktyczny wymiar. Umożliwia on pełną synchronizację skrzynki pocztowej na serwerze i na komputerze. Dzięki temu z konta pocztowego może korzystać jednocześnie wielu użytkowników.



Kilka słów o: NetArt istnieje od 1997 roku zapewniając kompleksową obsługę Klientów w zakresie rejestracji oraz pośrednictwa sprzedaży domen internetowych, hostingu, a także tworzenia Stron WWW. Liczba 500 tys. obsługiwanych domen daje firmie NetArt niekwestionowaną pozycję lidera polskiego rynku rejestracji domen i usług hostingowych. Przekłada się to na około 30 % udział w rynku komercyjnych usług internetowych w Polsce i ponad milion obsługiwanych Klientów. Najwyższa jakość obsługi Klienta potwierdzona została nadaniem NetArt Godła „Firma Przyjazna Klientowi”.

NetArt
WIĘCEJ INFORMACJI z NetArt (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |