Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Nowy internetowy wizerunek rowerów KROSS
Nowy internetowy wizerunek rowerów KROSS Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.11.2011.
KROSS to największy w Polsce i jeden z kilku największych europejskich producentów rowerów. Wiosną bieżącego roku marka zdecydowała o zmianie swojego wizerunku w Internecie. Zadanie to KROSS powierzył agencji interaktywnej BYSS. Pierwszym efektem współpracy jest unikalna w skali całej branży rowerowej witryna www.kross.pl. Konsekwentnie łączy ona promowanie nowego wizerunku marki z szeregiem praktycznych narzędzi dedykowanych klientom detalicznym, ale i segmentowi B2B.

„Bardzo ucieszyliśmy się z tego zlecenia, nie tylko jako firma, ale przede wszystkim jako zarażeni „cyklozą”, czyli chroniczną rowerową pasją – mówi Tomek Sarnowski, współwłaściciel BYSS – Spora grupa naszych pracowników traktuje rowery jako swoje hobby. Mamy w ekipie fanów MTB, dirtu, rowerów miejskich oraz ostrego koła. Już od początku pracy nad tą witryną każdy z nich dzielił się swoimi pomysłami i przykładami ciekawych rozwiązań internetowych związanych z tym tematem. Bardzo gorące momentami dyskusje naprowadziły nas na właściwy trop” – podkreśla Sarnowski.

Trwające dwa miesiące intensywne prace zaczęły się od dokładnej analizy serwisów www nie tylko potentatów branży, ale też coraz liczniejszych małych warsztatów oferujących gotowe rowery i akcesoria do nich. Następnie powstało kilka makiet strony z których wybrane zostały najlepsze rozwiązania graficzne i nawigacyjne. Jednocześnie team deweloperski prowadził prace nad stworzeniem jedynego w swoim rodzaju systemu prezentacji, porównywania i sprzedaży on-line bogatej oferty KROSS.

Zgodna z aktualnym wizerunkiem KROSS kolorystyka i design witryny doskonale obrazują motto marki: „dwa koła jedna pasja”. Przejrzysty interfejs i szereg alternatywnych metod docierania do poszukiwanych treści sprawiają, że www.kross.pl jest miejscem naprawdę przyjaznym dla Internauty. Dzieje się tak niezależnie od tego czy chce dowiedzieć się czegoś o aktualnych wydarzeniach związanych z KROSS RACING TEAM, poznać zalety ram MTB z włókna węglowego czy dobrać rower odpowiedni do swojego wzrostu. Unikalny system segmentacji asortymentu KROSS pozwala nie tylko laikom na wyszukanie produktu najlepiej pasującego do ich potrzeb. Osoby lepiej zorientowane w niuansach rowerowych technologii mogą szukać roweru pod kątem zastosowanych w nim rozwiązań. Przy okazji mogą przekonać się jak wiele z najnowocześniejszych technologii stosuje KROSS.

Ważnym elementem serwisu jest prezentacja najnowszej kolekcji KROSS na 2012 rok. Obejmuje ona m.in. rowery MTB Full Suspension, damską linię Femi Line czy nowe modele rowerów do dirtu. ”Fotografie dużej rozdzielczości ułatwiają wybór, lepiej pokazują detale produktu i zachęcają do zakupów o wiele bardziej niż powszechnie jeszcze stosowane przez branżę rowerową miniaturowe zdjęcia, często wielkości znaczka pocztowego” – mówi Marcin Suchecki, art director BYSS. Każdy prezentowany na www.kross.pl rower można nie tylko dokładnie obejrzeć. Jednym kliknięciem można porównać go z tańszym lub droższym rowerem tego samego typu lub z tej samej linii.

Wyjątkowy serwis marki KROSS jest także sklepem internetowym, można kupić tam on-line każdy produkt z oferty KROSS. Osoby, które chcą osobiście obejrzeć interesujący je rower mogą skorzystać z opartej na mapach Google wyszukiwarki dilerów marki. Poszukiwania ułatwia dodatkowo system autolokalizacji.

W dobie social media nowa witryna KROSS jest przygotowana tak, by każdy element prezentowanej tam oferty, a także choćby artykuły z działu Aktualności można było „polubić” lub udostępnić na Facebooku lub Google+. Możliwość subskrypcji profilu marki na Facebooku i jej kanału na YouTube była już tylko niezbędną formalnością.

Serwis pełni nie tylko funkcje wizerunkowe i sprzedażowe. Wykonany przez BYSS wielofunkcyjny dział B2B sprzężony z firmowym systemem ERP pozwala na kontrolowanie faktur i zamówień, sprawdzanie dostępności poszczególnych produktów we wszystkich magazynach KROSS i składanie hurtowych zamówień na produktu marki do dowolnego sklepu w Polsce. Dodatkowo umożliwia on jednoczesne prowadzenie dwóch programów lojalnościowych KROSS.

Witryna wykonana jest w technologii HTML 5, dzięki czemu można swobodnie korzystać ze wszystkich jej funkcjonalności także na np. iPadach. ”Wisienką na torcie” jest działająca na Facebooku sprzężona z serwisem KROSS aplikacja Designer. W prosty sposób pozwala ona na stworzenie własnej wersji kolorystycznej jednego z dwóch topowych modeli rowerów KROSS i oczywiście zaprezentowanie ich na swoim Facebookowym profilu.

Więcej informacji na temat współpracy byss.pl z marką Kross można znaleźć na stronie internetowej www.byss.pl.

AGENCJA INTERAKTYWNA BYSS
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |