Nowości w porównywarce cen Okazje.info |
15.09.2010. | |
Internetowa porównywarka cen Okazje.info wprowadziła dla współpracujących sklepów zaawansowany mechanizm licytacji stawki CPC. Sprzedawcy mają możliwość ustalania stawek w zależności od przyjętej strategii marketingowej, by lepiej kontrolować pozycjonowanie swoich ofert w porównywarce.
- Nowe rozwiązanie pozwoli sklepom bardziej efektywnie zarządzać promocją ofert i monitorować ich pozycję na tle konkurencji. W ramach projektu „Strategie CPC”wdrożyliśmy także nowy, bardziej intuicyjny panel dla sklepów – mówi Wojciech Karwowski z Okazje.info. Jednak odczuwalne zmiany przy korzystaniu z Okazje.info zauważą nie tylko sklepy. Dzięki pracy działu IT oraz zakupowi nowego sprzętu, wydajność i szybkość serwisu zwiększyła się w ciągu ostatnich miesięcy o 30 %. W ciągu pół roku Okazje.info rozrosły się też o 100 nowych kategorii, między innymi o technologiczne hity – telewizory 3d oraz monitory i telewizory LED. Na stronach wszystkich kategorii pojawiły się też zakładki „Najnowsze” prezentujące najnowsze produkty dostępne w sklepach. Plany Okazje.info na czwarty kwartał 2010 roku obejmują intensywne prace nad redesignem i usability serwisu oraz dalsze rozwijanie oferty dla sklepów. Pod patronatem porównywarki powstaną też nowe projekty ecommerce. Okazje.info |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |