Nikon w kręgu social media |
01.08.2011. | |
Jest tylko jeden cel przyświecający relacjom Nikon Polska z fanami marki obecnymi w polskich mediach społecznościowych - bliskość. Niezależnie od kanału - czy to Facebook, Twitter, Flicr czy YouTube, przedstawiciele Nikona zawsze gotowi są podejmować rozmowę z użytkownikami lub po prostu osobami zainteresowanymi fotografią i związanym z nią sprzętem.
Facebook jest w tej chwili głównym kanałem komunikacji Nikona w społecznościach. Treści, którymi się dzielimy, to przede wszystkim tematy związane z główną domeną naszej działalności - fotografią. Są to zarówno wpisy zabawne, ciekawostki, jak i rzeczy ważne, takie jak zagadnienia praw autorskich i własności intelektualnej. Równocześnie staramy się unikać wrzucania wpisów czysto produktowych, zazwyczaj ograniczając się tylko do premier, które mogą interesować naszych fanów. Staramy się również odpowiadać na wszelkie ich pytania i wątpliwości. Proaktywna postawa przynosi pozytywne efekty. Potwierdzają to raporty, jak chociażby ostatni wspólny opracowany przez Mediarun oraz Napoleon Cheesecat, sytuujący fanpage Nikon Polska na piątym miejscu w kraju wśród marek technologicznych obecnych na rodzimym Facebooku. Cieszą nas również rosnące wskaźniki ilości fanów oraz, co dla nas najważniejsze, ich aktywności oraz interakcji z nami. Lubimy to! Biuro Prasowe Nikon Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |