Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Morizon.pl inwestuje w funkcjonalność
Morizon.pl inwestuje w funkcjonalność Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.09.2010.
Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl wdrożyła nową szatę graficzną, która poprawia użyteczność serwisu i nadaje jej nowy wygląd. Przy zastosowaniu nowoczesnych metod projektowania zmodyfikowano sposób prezentowania ogłoszeń. Wprowadzone zmiany już zaowocowały dla użytkowników widoczną poprawą prezentacji ofert, co wyraża się m.in. rewelacyjnie niskim wskaźnikiem odrzuceń.

Główną modernizacją było wprowadzenie nowych zasad prezentacji podobnych ofert oraz zmiana interfejsu na bardziej przyjazny użytkownikom. Dzięki tym zmianom współczynnik odrzuceń zmniejszył się aż o 25 punktów procentowych do rekordowo niskiego poziomu 11%! Tak niskiej wartości tego wskaźnika wiele innych serwisów może jedynie pozazdrościć. Oznacza to, że 89 procent użytkowników ogląda więcej niż jedną podstronę, w porównaniu do wcześniejszej wersji serwisu, co jest rewelacyjnym wynikiem i świadczy nie tylko bardzo dobrze o jakości samego serwisu, ale też o wysokiej jakości ruchu pozyskiwanego przez Morizon.pl

Zmodyfikowana została również strona główna, na której promowane są najnowsze i najczęściej oglądane oferty. Dobór wyświetlanych ogłoszeń nie jest przypadkowy lecz oparty o historię wyszukiwania użytkownika lub jego lokalizację. Poprawiono także funkcjonalności wyszukiwania zaawansowanego.

Zmieniono sposób prezentacji ogłoszeń, w którym większy nacisk położono na zdjęcia nieruchomości. W znaczny sposób ułatwia to użytkownikowi ocenę, czy dana nieruchomość spełnia jego oczekiwania, jednocześnie zwiększając szansę na kontakt z ogłoszeniodawcą.

„Nie ustajemy w rozwijaniu i ulepszaniu Morizon.pl, co przekłada się na stały wzrost liczby użytkowników i publikowanych ogłoszeń. Spodziewaliśmy się poprawy statystyk, ale wynik pozytywnie nas zaskoczył! Wprowadzone zmiany ułatwią wyszukanie ogłoszenia, co mamy nadzieję wpłynie pozytywnie na zadowolenie wszystkich naszych użytkowników. Zmiana prezentacji ogłoszeń powinna ułatwić sprzedaż czy wynajem mieszkań, domów czy lokali użytkowych. ” - mówi lider projektu Morizon.pl i specjalista ds. użyteczności, Marcin Śpiewak.

 Morizon
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |