Mam Startup - szansa dla dobrych pomysłów |
01.07.2010. | |
Agencja interaktywna Autentika uruchamia nowy projekt biznesowego wspierania nowopowstających internetowych inicjatyw – Mam Startup.
Mam Startup skierowany jest do wszystkich osób, które znalazły w Internecie jakąś niszę oraz mają ciekawy pomysł na jej zagospodarowanie. Projekt opiera się na unikalnej formule partnerstwa między pomysłodawcą a agencją interaktywną, pozwalającej na radykalne cięcie kosztów będących największą barierą wejścia na rynek. „Zapewne wiele osób się zdziwi, co robi agencja interaktywna na polu zarezerwowanym zazwyczaj dla funduszy venture - mówi Michał Samojlik, Prezes Zarządu, Autentika - Otóż często największym kosztem dla internetowych startup’ów jest produkcja serwisu www. Myślę, że możemy zaproponować ciekawy model współpracy i pomóc w rozwiązaniu tego problemu”. Dzięki zapleczu technologicznemu i kompetencyjnemu agencji, najlepsze pomysły otrzymają pełne wsparcie zarówno na etapie budowy strategii, jak i w fazie budowy w pełni funkcjonalnego, profesjonalnego serwisu www, w oparciu o który ma działać biznes. Zgłoszenia są przyjmowane na stronie mamstartup.pl . Agencja interaktywna Autentika istnieje od roku 2005. W gronie jej klientów są takie marki, jak: Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Bayer, Onet.pl, Wirtualna Polska, Media i Marketing czy Wprost. Agencja interaktywna Autentika |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |