Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Lifestylowa kostka brukowa, czyli Libet odświeża komunikację w sieci
Lifestylowa kostka brukowa, czyli Libet odświeża komunikację w sieci Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.07.2011.
Libet SA, wiodący producent elementów nawierzchniowych otoczenia domu i ogrodu, odświeżył swój wizerunek w sieci. Rozbudowany serwis internetowy stylem nawiązuje do ekskluzywnych portali dotyczących akcesoriów wyposażenia wnętrz z segmentu premium. Zawiera też wiele cennych informacji, materiałów i porad potrzebnych klientom końcowym.

Linia komunikacji Libet SA wyraźnie odbiega od stylu powszechnego wśród branży budowlanej. Największy w Polsce producent płytek i kostki brukowej stawia na nowoczesny design, lifestylowe zdjęcia aranżacyjne i szereg porad, przydatnych inwestorom podczas aranżacji eleganckiego otoczenia domu.

- Libet to przede wszystkim z jakość i świetne wzornictwo. Linia graficzna nowego serwisu doskonale oddaje te dwie cechy, dostarcza również mnóstwo praktycznych informacji i inspiracji na temat aranżacji z wykorzystaniem szlachetnej kostki brukowej – mówi Anna Siry z Positive Power Sp. z o.o., firmy opiekującej się wizerunkiem Libet w sieci.

Nowy serwis producenta skierowany jest do klientów końcowych, którzy szukają materiałów z segmentu premium. To osoby wymagające, stawiające na nowoczesny design i jakość. Z myślą o nich stronę uzupełniono o szereg elementów multimedialnych (zdjęcia, filmy, katalog), ułatwiających podjęcie decyzji dotyczących aranżacji tarasu, podjazdu czy ogrodu. Całość uzupełniono o obszerną bazę reportaży z przeprowadzonych inwestycji z wykorzystaniem kostki Libet.

- Spółka opiera strategię komunikacji o klienta końcowego. Mimo, że zakup produktów do aranżacji przestrzeni często jest sprawą architekta, to już ich wygląd i jakość produktów powinny być decyzją wyłącznie inwestora, czyli osoby, która zleca tego typu działania. Serwis ma pomóc im zorientować się w temacie, pokazać że wysokiej jakości kostka brukowa nie tylko świetnie wygląda, ale jest trwała i funkcjonalna. Prace wykończeniowe nie muszą przecież kończyć się wyłącznie na wnętrzach, dzięki odpowiednio użytym materiałom można stworzyć piękną aranżację tarasu czy ogrodu – mówi Anna Siry z Positive Power.

Libet nie zapomniał również o społeczności inwestorskiej. Spółka, która miała swój debiut giełdowy zaledwie kilkanaście tygodni temu, umieściła w serwisie zaawansowany model relacji inwestorskich zgodny z wytycznymi Giełdy Papierów Wartościowych. Dzięki temu może zapewnić przejrzystą politykę informacyjną wszystkim podmiotom rynku finansowego. Wśród ciekawych funkcjonalności znalazły się również: kalkulator kostek, rozbudowany moduł rekrutacyjny oraz zaawansowana wyszukiwarka produktów.

Za strategię komunikacji Firmy Libet SA w internecie odpowiedzialna jest firma Positive Power Sp. z o.o.

Positive Power
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |