HP EMEA otrzymuje certyfikat doskonałości w dziedzinie wsparcia technicznego i usług |
08.12.2010. | |
HP jedynym producentem komputerów PC, który zdobył prestiżowe wyróżnienie branżowe Firma HP otrzymała certyfikat Excellence in Service Operations od Technology Services Industry Association (TSIA) za doskonałe wsparcie techniczne i serwis komputerów osobistych oraz drukarek w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. HP pozostaje jedynym producentem komputerów PC, który w 2010 roku otrzymał to prestiżowe wyróżnienie branżowe w wyniku kompleksowej oceny wsparcia telefonicznego, terenowego i internetowego. „Firma HP zademonstrowała determinację i skupienie w dostarczaniu doskonałego wsparcia swoim klientom — powiedziała Joanne Weigel, senior director, Organizational Certification Programs, TSIA. — Najbardziej godna uwagi była wrażliwość na regionalne różnice między klientami i pracownikami w regionie EMEA”. Audytorzy TSIA szczegółowo ocenili politykę i procedury administracyjne. Operacje wsparcia HP zostały porównane z niemal 300 najlepszymi praktykami branżowymi, takimi jak zaangażowanie kierownictwa, zarządzanie talentami oraz narzędzia i technologie wsparcia, a także z metrykami operacyjnymi. Audytorzy z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania serwisem przeprowadzili rygorystyczny proces kontroli w siedzibie HP. „W naszym regionie oferujemy klientom wsparcie internetowe, telefoniczne i serwisowe w 26 językach oraz 128 krajach. Nieustannie inwestujemy w obsługę klienta, aby nabywcy naszych produktów mogli łatwiej i szybciej wykorzystać ich pełen potencjał — powiedziała Joan Cañigueral, Vice President, IPG EMEA Customer Support Operations. Certyfikat oznacza, że klienci HP mogą nabywać komputery PC i drukarki ze świadomością, że otrzymują nie tylko dobry jakościowo produkt, ale również doskonałe wsparcie. W tym roku firma HP została po raz pierwszy skontrolowana przez TSIA w regionie EMEA, ale w Ameryce Północnej drugi rok z rzędu otrzymała certyfikat TSIA Excellence in Service Operations w dziedzinie wsparcia konsumenckich komputerów PC i drukarek, a trzeci rok z rzędu w dziedzinie wsparcia komercyjnych notebooków i komputerów PC. Rozszerzenie audytu na region EMEA odzwierciedla nacisk, jaki HP kładzie na wspieranie swoich klientów w skali globalnej. Więcej informacji o akredytacji można znaleźć pod adresem http://www.tsia.com/awards_and_certifications/odp/certified_companies.html HP |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |