Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Grupa Copernicus: Nowa odsłona
Grupa Copernicus: Nowa odsłona Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.07.2010.
Grupa kapitałowa Copernicus wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiana wizerunku, w ramach której odświeżone zostało logo oraz wygląd i zawartość serwisu internetowego jest przejawem rozwoju działalności usługowej firmy.

Nowa wizualizacja firmy wyraża pojmowanie działalności biznesowej jako organizmu, w którym każdy segment – klienci, partnerzy, kontrahenci, firma i jej pracownicy – stanowią nieodzowny element spójnej całości. Wyrazem tego konceptu jest zastosowanie fotografii, których centrum stanowią najważniejsze zmysły człowieka.
 
„Porównanie usług finansowych do zmysłów człowieka symbolizuje innowacyjną i nowoczesną instytucję, która stara się być zawsze blisko klientów, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Wszystkie zmiany wizualne są spójne z nowym hasłem firmy: Copernicus – łamiemy schematy usług finansowych. Oznacza ono kreatywne i dynamiczne podejście do świadczonych usług i oferowanych rozwiązań, a także wnikliwe wsłuchiwanie się w oczekiwania klientów” – mówi Marcin Billewicz Dyrektor Strategii i Rozwoju Grupy Copernicus.
Nowy serwis internetowy Grupy dostarcza obecnym i potencjalnym Klientom wyczerpujących informacji
o firmie, oferowanych produktach i świadczonych usługach, a także ułatwia bezpośredni kontakt z firmą. Przeobrażenie serwisu jest zmianą najbardziej zauważalną, jednak stanowi jedynie element zupełnie nowej identyfikacji wizualnej. Jej pozostałe składowe to nowa kolorystyka, typografia oraz kompozycja.

Nowa wizualizacja firmy wyraża pojmowanie działalności biznesowej jako organizmu, w którym każdy segment – klienci, partnerzy, kontrahenci, firma i jej pracownicy – stanowią nieodzowny element spójnej całości. Wyrazem tego konceptu jest zastosowanie fotografii, których centrum stanowią najważniejsze zmysły człowieka

„Porównanie usług finansowych do zmysłów człowieka symbolizuje innowacyjną i nowoczesną instytucję, która stara się być zawsze blisko klientów, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Wszystkie zmiany wizualne są spójne z nowym hasłem firmy: Copernicus – łamiemy schematy usług finansowych. Oznacza ono kreatywne i dynamiczne podejście do świadczonych usług i oferowanych rozwiązań, a także wnikliwe wsłuchiwanie się w oczekiwania klientów” – mówi Marcin Billewicz Dyrektor Strategii i Rozwoju Grupy Copernicus.

Nowy serwis internetowy Grupy dostarcza obecnym i potencjalnym Klientom wyczerpujących informacji
o firmie, oferowanych produktach i świadczonych usługach, a także ułatwia bezpośredni kontakt z firmą. Przeobrażenie serwisu jest zmianą najbardziej zauważalną, jednak stanowi jedynie element zupełnie nowej identyfikacji wizualnej. Jej pozostałe składowe to nowa kolorystyka, typografia oraz kompozycja.

Grupa Copernicus
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |