Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Facebook, mikroblogi i cała reszta... jak działają i jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej
Facebook, mikroblogi i cała reszta... jak działają i jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.03.2010.
Social Media to buzzword. W internecie nastąpił przełom, który ma bardzo daleko idące konsekwencje. A jaki ma to wpływ na korporacje i biznesy? Czy reguły rządzące tradycyjnymi mediami można przenieść do świata mediów społecznościowych?  Jak skutecznie działać w otoczeniu, w którym konsument ma coraz większą kontrolę i wpływ? Czy fascynacja social media to tylko chwilowa moda, czy może coś, co trwale zmieni sposób komunikacji marki?

Jak działają media społecznościowe i jak je wykorzystać w komunikacji dowiedzą się uczestnicy warsztatów „Social media. Marketingowy potencjał społeczności“ organizowanych przez Concept Labs. „Internet jest idealnym środowiskiem zbliżania marek do konsumentów“, twierdzi Paweł Stempniak - trener prowadzący szkolenie. „Należy jednak pamiętać, że media społecznościowe to takie media, które wypracowuje się zaangażowaniem, pomysłami, przemyślaną strategią. Uwagi nie kupi się tu tak jak outdoorowy billboard przy głównej ulicy.“ – dodaje. Warto, więc znać mechanizmy i narzędzia rządzące światem mediów społecznościowych, aby właściwie wykorzystać ich potencjał.
Warsztaty „Social media. Marketingowy potencjał społeczności” odbędą się w dniach 12-13 kwietnia 2010 w Warszawie.

W programie:
Ewolucja internetu - faza konsumpcji, faza uczestnictwa i web 3.0
mediach społecznościowych, ich wpływie na biznes
Szybki start do blogowania i RSS
Blogi korporacyjne – dlaczego i jak blogują korporacje?
Marketingowa socjalizacja: kreowanie i promowanie zawartości bloga
Monitorowanie i analiza mediów społecznościowych
Serwisy społecznościowe – trendy i zastosowanie dla potrzeb biznesu
Mikromarketing i mikroblogi jako nowe kanały komunikacji i dystrybucji informacji
Web 2.0 w biznesie czyli Enterprise 2.0
Strategia działania w mediach społecznościowych
Zajęcia poprowadzi Paweł Stempniak, konsultant z zakresu marketingu interaktywnego, aktywny blogger, Interactive Solutions Manager w Infinity Group, organizator spotkań typu barcamp, prelegent na konferencjach branży internetowej.

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie: http://www.conceptlabs.pl/szkolenia/social-media.html

Concept Labs
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |