Facebook, mikroblogi i cała reszta... jak działają i jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej |
30.03.2010. | |
Social Media to buzzword. W internecie nastąpił przełom, który ma bardzo daleko idące konsekwencje. A jaki ma to wpływ na korporacje i biznesy? Czy reguły rządzące tradycyjnymi mediami można przenieść do świata mediów społecznościowych?
Jak skutecznie działać w otoczeniu, w którym konsument ma coraz większą kontrolę i wpływ? Czy fascynacja social media to tylko chwilowa moda, czy może coś, co trwale zmieni sposób komunikacji marki? Jak działają media społecznościowe i jak je wykorzystać w komunikacji dowiedzą się uczestnicy warsztatów „Social media. Marketingowy potencjał społeczności“ organizowanych przez Concept Labs. „Internet jest idealnym środowiskiem zbliżania marek do konsumentów“, twierdzi Paweł Stempniak - trener prowadzący szkolenie. „Należy jednak pamiętać, że media społecznościowe to takie media, które wypracowuje się zaangażowaniem, pomysłami, przemyślaną strategią. Uwagi nie kupi się tu tak jak outdoorowy billboard przy głównej ulicy.“ – dodaje. Warto, więc znać mechanizmy i narzędzia rządzące światem mediów społecznościowych, aby właściwie wykorzystać ich potencjał. Warsztaty „Social media. Marketingowy potencjał społeczności” odbędą się w dniach 12-13 kwietnia 2010 w Warszawie. W programie: Ewolucja internetu - faza konsumpcji, faza uczestnictwa i web 3.0 mediach społecznościowych, ich wpływie na biznes Szybki start do blogowania i RSS Blogi korporacyjne – dlaczego i jak blogują korporacje? Marketingowa socjalizacja: kreowanie i promowanie zawartości bloga Monitorowanie i analiza mediów społecznościowych Serwisy społecznościowe – trendy i zastosowanie dla potrzeb biznesu Mikromarketing i mikroblogi jako nowe kanały komunikacji i dystrybucji informacji Web 2.0 w biznesie czyli Enterprise 2.0 Strategia działania w mediach społecznościowych Zajęcia poprowadzi Paweł Stempniak, konsultant z zakresu marketingu interaktywnego, aktywny blogger, Interactive Solutions Manager w Infinity Group, organizator spotkań typu barcamp, prelegent na konferencjach branży internetowej. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie: http://www.conceptlabs.pl/szkolenia/social-media.html Concept Labs |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |