Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Boom na sztukę w sieci! Ruszyły 3 nowe portale
Boom na sztukę w sieci! Ruszyły 3 nowe portale Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.12.2011.
ArtiFakt, S jak Sztuka  i Art & Business to grupa trzech nowych portali należących do spółki Dom Aukcyjny Abbey House., które 5 grudnia zadebiutowały w sieci. Każdy ma inną formułę i skierowany jest do innej grupy odbiorców, ale wszystkie mają charakter edukacyjny i stanowią alternatywę dla osób poszukujących najnowszych informacji z zakresu polskiego i światowego rynku sztuki oraz dóbr luksusowych.

artbiznes.pl

Obecny layout www.artbiznes.pl  to nowa odsłona portalu miesięcznika Art & Business, która jest spójna z estetyką i merytoryką wydania papierowego. Metamorfozie portalu w kierunku portali lifestylowych z najwyższej półki towarzyszyła misja inspirowania i poszerzania definicji sztuki.

 „Stworzyliśmy nowoczesny portal, który w swoim założeniu ma spełniać rolę przewodnika po świecie sztuki i dóbr luksusowych. Pokazujemy w co warto inwestować, prezentujemy polskie i światowe trendy w modzie, designie i motoryzacji, publikujemy ciekawe wywiady z artystami różnych profesji, w których pytamy o ich postrzeganie sztuki  i piękna – mówi Jakub Kokoszka, Wiceprezes Abbey House. I dodaje – nowa odsłona portalu, to kolejny krok po zmianach wprowadzonych w magazynie, związany z realizacją jego misji edukacyjnej i rozwoju w kierunku najlepszego medium łączącego tematykę sztuki i biznesu ”

Portal skierowany jest przede wszystkim do współczesnych intelektualistów, do wszystkich, którzy chcą poszerzać swoje horyzonty w oparciu o szeroko pojętą sztukę. To z myślą o dostarczaniu tym użytkownikiem unikalnej wiedzy rozbudowano w serwisie zakładki poświęcone biznesowi oraz sztuce. Nowością na portalu jest zakładka poświęcona lifestylowi, w której można przeczytać o pięknych stronach życia – np. o podróżach.
Debiutowi nowej odsłony portalu towarzyszy grudniowy numer miesięcznika Art. & Business, który właśnie trafił do sprzedaży.

www.artifakt.pl

Już nazwa portalu artifakt.pl wskazuje na jego informacyjny charakter. W ośmiu zakładach tematycznych na bieżąco udostępniane są najciekawsze wydarzenia ze świata szeroko pojętej kultury. Obok informacji o premierach płyt, książek, publikowane są także ciekawostki z planów filmowych, czy teatralnych, ale również ważne i kontrowersyjne wydarzenia z udziałem aktorów, piosenkarzy czy artystów.
Przejrzysta konstrukcja portalu pozwala na przyjazne użytkowanie i łatwe wyszukanie najnowszych informacji. Wszystkie treści prezentowane są w postaci krótkiej notki opatrzonej zdjęciem. Zaletą portalu jest kosmopolityczność prezentowanych faktów – można tu przeczytać o niesamowitych wydarzeniach kulturalnych z całego globu.
Portal skierowany jest przede wszystkim do ludzi młodych w przedziale wiekowym: 18 – 30. Z myślą o nich, serwis został przystosowany do korzystania z niego za pomocą urządzeń mobilnych, co służy zwiększaniu jego zasięg.  

www.sjaksztuka.pl

S jak sztuka to najprościej mówiąc– „polski youtube sztuki” prezentujący treści na światowym poziomie.  Portal, na którym publikowane są wyłącznie materiały w formie video jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie użytkowników internetu taką formą przekazu i stanowi jedocześnie uzupełnienie formuły dwóch pozostałych serwisów z grupy.
Ogromną zaletą serwisu jest jego porządkujący charakter – każdy kto szuka inspiracji w najnowszych światowych kampaniach marek luksusowych czy informacji o ciekawych wydarzeniach ze świata szeroko pojętej sztuki, w bardzo łatwy sposób znajdzie odpowiednie materiały w serwisie.

Portal S jak sztuka stanowi bogatą bazę filmów dokumentujących  pokazy mody, wystawy designu, pokazy tańca, czy wyjątkowe reklamowe, które same w sobie są sztuką. Nie brakuje w nim także materiałów pokazujących  twórczość mało znanych artystów, freelancerów, ludzi z pasją. Oni stanowią bardzo ważną grupę odbiorców tego serwisu. „Bardzo dużo osób tworzy, ma wyjątkowe pasje i chcą się tym dzielić, co pokazuje chociażby sukces takich programów jak „Mam talent” – ten portal to dla nich szansa na zaistnienie, pokazanie tego, co tworzą szerokiemu odbiorcy w internecie” -  informuje Jakub Kokoszka.

W początkowej fazie istnienia serwisu użytkownicy prezentowane będą ogólnodostępne filmiki, docelowo portal będzie prezentował unikatowe materiały video opracowane specjalnie dla jego użytkowników, jak również materiały przez nich przesyłane.

W czasach ogromnej popularności serwisów społecznościowych Abbey House wychodzi z propozycją trzech portali poświęconych różnym ujęciom sztuki, które mają sprzyjać budowaniu nowej jakości społeczności związanej ze światem sztuki i dóbr luksusowych. Nowe portale promują wysublimowaną estetykę i bardzo kreatywny sposób myślenia o sztuce wykraczający poza muzeum i wystawy w galeriach. „Włączamy sztukę do stylu życia” – mówi Kokoszka – Chcemy pokazywać twórczość młodych ludzi, inspirować ich, ale także promować. Nasze portale są otwarte na ich twórczość. W ich DNA wpisana jest wymiana myśli i idei oraz nieustanny dialog sztuk pięknych i świata biznesu. Od samego początku prowadzenia magazynu konsekwentnie stawiamy na edukację, to także misja tych portali”  - dodaje.

Abbey House
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |