Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow AZ.pl - inauguracja nowego serwisu WWW oraz Giełdy Domen
AZ.pl - inauguracja nowego serwisu WWW oraz Giełdy Domen Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.07.2010.
AZ.pl – firma z czołówki polskich rejestratorów domen, zakończyła proces rebrandingowy unowocześniając swój serwis WWW i wprowadzając szereg nowych produktów z Giełdą Domen na czele.

Najważniejszą, przełomową nowością jest oczekiwana Giełda Domen – platforma, na której dokonywać można transakcji kupna lub sprzedaży domen z rynku wtórnego. Giełda Domen w AZ.pl umożliwia szybkie i proste wystawianie na sprzedaż hurtowej ilości domen, za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Usługa ta jest bezpłatna, a jej wyróżnikami są m.in. 0% prowizji od zawieranych umów, możliwość korzystania z awatarów, umieszczania komentarzy oraz automatyczne cesje domen. Wystawiającym domeny na Giełdzie firma oferuje bezpłatny e-book „Wszystko zaczyna się od WWW”. Pierwszych 50 użytkowników, którzy dodadzą min. 50 ofert sprzedaży otrzyma darmową, roczną licencję Kaspersky Anty-Virus 2010.

Istotną zmianą jest również odświeżenie witryny AZ.pl. Nowoczesny wizerunek strony został podkreślony poprzez udział w projekcie pięknej polskiej modelki. Izabela Mika – Dziewczyna AZ.pl – fotomodelka i tancerka znana jest m.in. z udziału w telewizyjnym programie „Taniec z gwiazdami”. Hasło „W domenach drzemie fortuna” tym bardziej skutecznie zachęca do inwestycji w domeny.

Specjalnie dla Klientów AZ.pl, przy współpracy z platformą iStore.pl z grupy Allegro.pl, opracowana została prosta metoda samodzielnego tworzenia sklepów internetowych. Wśród zalet rozwiązania wymienić można m.in. pełną integrację z Allegro, portalami aukcyjnymi i porównywarkami cenowymi. Oferta wyróżnia się niskimi opłatami, które uzależnione są od wielkości obrotów. Jest to szczególnie istotne i pomocne dla sklepów rozpoczynających działalność, których obroty w początkowym okresie są niewielkie.

AZ.pl oferuje również za darmo, do każdego założonego sklepu - konto Personal Hosting na pół roku, domenę z końcówką .PL oraz kupon Google AdWords o wartości 200 zł.

Odpowiedzią AZ.pl na potrzebę łatwego dostępu do osobistych plików z dowolnego miejsca jest usługa Dysk Online, umożliwiająca przechowywanie danych w sposób wygodny i bezpieczny. Przygotowano trzy warianty takich rozwiązań – dysk o pojemności 10GB, 5GB i zupełnie darmowy dysk 100MB. Warto również podkreślić, że do każdego konta Personal Hosting dodawany jest darmowy Dysk Online o pojemności 5GB.

Wśród usług dedykowanych klientom hurtowym znalazła się również możliwość wykorzystania API przez Partnerów firmy. API pozwala na integracje z własnym serwisem WWW oraz znacznie bardziej zaawansowane zarządzanie posiadanymi domenami.

Spodziewamy się, że nasza atrakcyjna Giełda Domen, wiele nowych produktów i usług oraz czytelna szata graficzna, pozwolą Klientom na dalsze pogłębienie dobrych relacji, które nas łączą. Prowadząc spółkę z branży IT, należy przede wszystkim aktywnie słuchać Klientów. Badania testowe użyteczności strony oraz jej atrakcyjny design spotkały się już w pierwszych dniach z bardzo dobrym odbiorem internautów, co nas bardzo cieszy – mówi Anna Kur, dyrektor AZ.pl.

Nie będziemy jednak spoczywać na laurach. Nadal kontynuujemy prace, tym razem nad modernizacją, optymalizacją i nową szatą graficzną Panelu Klienta – dodaje Anna Kur.

AZ.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |