ATOM dla SKIP |
11.06.2010. | |
Agencja interaktywna ATOM zakończyła prace nad projektem nowej strony internetowej dla Stowarzyszenia Kierowców i Pasażerów SKIP. Wykonanie witryny jest pierwszym etapem współpracy, która zostanie w najbliższym czasie rozszerzona o działania SEO oraz ePR.
Serwis internetowy SKIP uwzględnia nie tylko informacje o samym Stowarzyszeniu oraz głównej misji jaką jest szerzenie mody na bezpieczną jazdę. Na stronie zaprojektowany został również moduł sprzedażowy, dzięki któremu każdy użytkownik będzie mógł zostać członkiem Stowarzyszenia i wykupić legitymację SKIP VIP online. Wykonanie witryny jest pierwszym etapem współpracy Agencji ze Stowarzyszeniem Kierowców i Pasażerów. W ciągu kilku tygodni rozpocznie się promocja SKIP w mediach społecznościowych oraz serwisach o tematyce motoryzacyjnej. Kampania będzie miała na celu zbudowanie wizerunku Stowarzyszenia wśród użytkowników oraz kreowanie mody na bezpieczną i kulturalną jazdę. Wdrożone zostaną również działania z zakresu kompleksowego pozycjonowania strony internetowej oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM). Więcej na www.skip.com.pl . Agencja ATOM działa na rynku interaktywnym od 2002 roku. Specjalizuje się w projektowaniu witryn produktowych, pozycjonowaniu i działaniach ePR. Wśród klientów Agencji znajdują się między innymi Lactalis Polska, Nycomed, czy KrisLine. ATOM Media Interaktywne |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |