Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Amadeus e-Power - wsparcie strategii e-Commerce
Amadeus e-Power - wsparcie strategii e-Commerce Utwórz PDF Poleć znajomemu
18.06.2010.
Amadeus promuje na polskim rynku globalne rozwiązanie e-Power służące do tworzenia przyjaznych dla kupujących platform sprzedażowych

 Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, zaprezentował podczas wtorkowej konferencji dedykowanej przedstawicielom biur podróży swoje sztandarowe rozwiązanie e-Commerce dla biur podróży – Amadeus e-Power.

Warsztaty zostały zorganizowane przez Amadeus Polska przy współudziale przedstawicieli z Centrum Rozwojowego Amadeus w Nicei oraz centrali firmy mieszczącej się w Madrycie. Spotkanie poprowadził Ireneusz Marganiec, Dyrektor Generalny Amadeus Polska. Podczas spotkania Anita Szabo, Business Solution Manager, opowiedziała o historii powstania aplikacji, Beata Łukomska, Business Solutions Developement Executive, oraz Michał Baniewicz, Marketing Communication Executive z polskiego oddziału firmy, poprowadzili część prezentacji dotyczącą funkcjonalności oraz przydatności rozwiązania dla firm sektora turystycznego, natomiast Philipp Quiel, Product Management E-Commerce Products For Travel Agencies oraz Sérgio Lopes, Selling Solutions On-line Integration Consultant, zaprezentowali demo produktu i przykłady wdrożeń oraz przedstawili przyszłościowe plany rozwoju aplikacji.

Amadeus e-Power jest znanym globalnie, stale udoskonalanym rozwiązaniem typu e-Commerce, które dzięki zaawansowanej technologii i bogatej treści umożliwia biurom podróży oferowanie sprawnej i profesjonalnej obsługi on-line swoim klientom.

– Amadeus e-Power to nasze regionalne rozwiązanie dla biur podróży, które chcą zbudować lub zwiększyć strumień swoich przychodów za pośrednictwem e-Commerce. Rozwiązanie to umożliwia także opracowanie skutecznej strategii on-line – mówi Ireneusz Marganiec, Dyrektor Generalny Amadeus Polska. – Amadeus e-Power w połączeniu ze wsparciem, które zapewniamy lokalnie, bez wątpienia przyniesie wymierne korzyści naszym Klientom. Dobrze rozwinięta strategia wokół sprzedaży on-line jest obecnie jednym z istotnych czynników sukcesu na bardzo wymagającym rynku usług turystycznych – dodaje prezes Marganiec.

Narzędzie pozwala na szybkie wejście on-line z zaawansowanym i konfigurowalnym rozwiązaniem. Ponadto produkt oferuje możliwość indywidualnego dopasowania interfejsu użytkownika oraz łatwej integracji ze stroną www.

Amadeus e-Power oferuje użytkownikom funkcjonalność „koszyka”, czyli możliwość dodawania lub usuwania produktów. Pobrane do koszyka produkty rezerwuje się w bezpieczny i szybki sposób za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki tej opcji można zorganizować całą podróż poprzez rezerwację pokoju w hotelu czy przelotu, wykup odpowiedniego ubezpieczenia czy wynajem samochodu. Owocuje to zaoszczędzeniem czasu klienta i większym zyskiem dla biura podróży. Za całość zamówionych produktów klient płaci jednorazowo. Taka forma transakcji stanowi znaczne ułatwienie uregulowania płatności.

Wszystkie połączenia lotnicze i propozycje hoteli widoczne są na jednym ekranie, niezależnie od tego, z jakiego źródła pochodzą dane produkty. Pozwala to na porównanie jakości oferowanych produktów i wybór najbardziej odpowiedniego względem indywidualnych oczekiwań użytkownika. Ponadto Amadeus e-Power zawiera przyjazny moduł promocji, umożliwiający łatwe tworzenie promocyjnych ofert pojedynczych usług, takich jak np. przeloty, na stronie internetowej. Amadeus e-Power oferuje również możliwość sprzedaży biletów elektronicznych.

Agenci biur podróży mają możliwość utworzenia prywatnej bazy danych taryf lotniczych, co pozwala na oferowanie promocji swoim klientom, zaś automatyczny e-ticketing stwarza możliwość oferowania profesjonalnego serwisu klientom, jednocześnie redukując koszty. Prosty w użytkowaniu moduł administracyjny umożliwia łatwe zarządzanie wyglądem strony, opłatami serwisowymi, profilami użytkowników, pozwala też definiować role w dostępie do panelu administracyjnego. Rozwiązanie oferuje również możliwość przeprowadzania transakcji za pośrednictwem bezpiecznych dostawców platform płatniczych on-line – Payment Service Providers (PSPs).

Amadeus
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |