Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Acer bloguje
Acer bloguje Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.12.2011.
Firma Acer, znana z wysokiej jakości laptopów i tabletów, dołączyła do grona firm poważnie traktujących nowoczesne kanały komunikacji z klientami, jakimi są blogi. Wychodząc poza oklepane już standardy „bycia na fejsie”, Acer realizuje obecnie kilka ciekawych akcji w blogosferze.

Ciekawą akcją aktywnie angażującą społeczność blogerów był między konkurs, zrealizowany na platformie blogów blox.pl, należącej do Spółki Agora S.A. Innym przykładem jest promocja najnowszego Ultrabooka Acer Aspire S3 w sieci blogów o modzie (i nie tylko) blogi.szafa.pl, gdzie Acer jest sponsorem nagrody głównej trwającego konkursu.

Wśród działań w blogosferze prowadzonych przez Acer na szczególną uwagę zasługuje uruchomienie bloga dedykowanego produktom marki Acer, a w szczególności tabletom rodziny Iconia, działającego pod adresem: www.AcerManiaK.pl. Blog na zlecenie firmy Acer realizuje Agencja Interaktywna CATALIST, przy pomocy doświadczonych blogerów z sieci blogów profesjonalnych techManiaK.pl. Nowy tytuł wystartował 1-szego września i od samego początku cieczy się bardzo dużym zainteresowaniem, skupiając ponad 20 tys. stałych czytelników miesięcznie. Blog będzie prowadzony co najmniej do końca tego roku.

„W Internecie można znaleźć wiele blogów i wpisów o tabletach. Między innymi nasz, bardzo popularny tytuł: tabletManiaK.pl. Osoby szukające konkretnych, wiarygodnych informacji o produktach Acer, a przede wszystkim osoby zainteresowane zakupem takich produktów, nie miały do tej pory jednego przejrzystego, dobrze prowadzonego bloga intrenetowego” – powiedziała Anna Lew, odpowiedzialna za niestandardowe akcje promocyjne w grupie techManiaK.pl – „Na blogu AcerManiaK.pl chcemy przybliżyć czytelnikom produkty marki Acer, szczególnie coraz popularniejsze ostatnio tablety. Forma blogowa ułatwia komunikację i interakcję z czytelnikami, również poprzez komentarze pod wpisami. Czytelnicy mogą liczyć na wsparcie blogerów oraz społeczności skupionej wokół takich tytułów jak tabletManiaK.pl, gsmManiaK.pl czy mobiManiaK.pl. Natomiast wsparcie sprzedażowe produktów zapewnia nasze autorskie rozwiązanie informatyczne, czyli widget CENA, który pozwala bezpośrednio z wpisu na blogu przejść do wybranego sklepu internetowego lub aukcji na Allegro. Wszystkie te mechanizmy z powodzeniem stosujemy w blogach techManiaK.pl już od kilku lat, są one więc dobrze przetestowane i sprawdzone w praktyce.”

Wpisy promowane są w sieci blogów profesjonalnych techManiaK.pl, zrzeszającej 11 tytułów poświęconych Nowym Technologiom o zasięgu 860 tys. realnych użytkowników – dane: Megapanel, sierpień 2011.

techManiaK.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |