01.03.2022. |
 Postępująca cyfryzacja polskich przedsiębiorstw oraz rosnący trend hybrydowych systemów pracy, dla których impulsem rozwoju stała się pandemia, przełożyły się bezpośrednio na wzrost cyberzagrożeń. Już niemal 70 proc. rodzimych firm potwierdza odnotowanie incydentów naruszających bezpieczeństwo danych. To znacząca różnica względem ubiegłorocznych wyników Raportu – o ponad 8 punktów procentowych. Tegoroczny Raport VECTO podsumowuje piątą już edycję badania diagnozującego stan świadomości cyberzagrożeń oraz stosowane w polskich firmach rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa IT. |
Czytaj całość
|
03.02.2022. |

W 2022 roku nastąpi zmiana systemu nadawania telewizji naziemnej. Kiedy należy się jej spodziewać i jak możemy się na to przygotować, żeby nie stracić dostępu do telewizji? |
Czytaj całość
|
|
22.04.2021. |

Pierwsza w Polsce, przyjazna dzieciom telefonia komórkowa jest już dostępna w ofercie Media Expert. Heroo Mobile, dzięki rewolucyjnym rozwiązaniom i zastosowaniu sztucznej inteligencji inspiruje dzieci do zabawy i nauki oraz minimalizuje czynniki uzależniające. Rodzicom daje zaś możliwość m.in. błyskawicznego zlokalizowania dziecka na mapie czy kontrolę z jakimi numerami się kontaktuje. Ceny abonamentów Heroo Mobile zaczynają się od 9 pln miesięcznie. |
Czytaj całość
|
|
11.02.2021. |

Sieć Media Expert objęła tytuł sponsora strategicznego e-sportowej organizacji PACT. Wspólnie z gamingową marką MAD DOG, która z kolei została partnerem tytularnym, wspierać będzie działania jednej z najważniejszych i najdłużej działających, profesjonalnych organizacji e-sportowych w Polsce. Współpraca wpisuje się w strategię Media Expert i umacnia jej pozycję lidera na rynku sprzedaży gier i akcesoriów gamingowych. MAD DOG zyskuje zaś ważnego koalicjanta w promocji i budowaniu świadomości oferowanych produktów dla graczy. |
Czytaj całość
|
|
09.02.2021. |
 - 64,17 proc. potwierdza cyberincydenty – to wzrost o 19 proc. w porównaniu z danymi sprzed roku.
- 92 proc. ankietowanych potwierdza korzystanie ze sprzętu firmowego do celów prywatnych.
- Mniej niż co druga firma korzysta ze wsparcia specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa.
- Tylko 23,75 proc. ankietowanych potwierdza, że firmowa sieć w ich firmie nie jest prawidłowo zabezpieczona.
- Najbardziej zagrożone cyberatakami: sektor bankowy, medyczny, firmy farmaceutyczne.
|
Czytaj całość
|
|
19.01.2021. |

Trwająca pandemia ograniczyła w dużej mierze możliwości spędzania wolnego czasu – dla wielu osób lockdown był jednak okazją, by poznać świat gier video lub odświeżyć ulubione tytuły. Ostatnie miesiące przyniosły również długo wyczekiwane premiery gier takich jak Fifa 21 czy też Cyperpunk 2077, które szturmem wbiły się na listy największych sprzedażowych hitów. Top 10 najchętniej kupowanych gier w 2020 r. przygotowała sieć sklepów MediaMarkt. Podsumowanie pokazuje nie tylko najgorętsze premiery oraz kultowe gry, do których chętnie wracamy, ale także wskazuje na trendy na rynku gier video, które możemy obserwować w najbliższych latach. |
Czytaj całość
|
|
12.01.2021. |

Gaming w Polsce rozwija się znakomicie. Ubiegły rok okazał się rekordowym pod względem sprzedaży w tym segmencie. Polacy chętnie kupowali zarówno same gry, jaki i sprzęt oraz akcesoria dla graczy. Media Expert, lider sprzedaży gier w Polsce, podzielił się zestawieniem tytułów, które okazały się hitami w 2020 roku. Warto dodać, że tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy w tej sieci zakupiono ponad milion egzemplarzy gier w wersji pudełkowej. |
Czytaj całość
|
|
09.12.2020. |

MediaMarkt przygotował zestawienie najlepszych produktów dla graczy na premierę wszech czasów
10 grudnia premierę będzie miał długo wyczekiwany „game-changer” świata wirtualnej rozrywki – Cyberpunk 2077. Gra cechuje się niespotykanym dotąd poziomem rozbudowania scenariusza, a także wyśrubowanymi parametrami grafiki i dźwięku. Aby w pełni czerpać z wrażeń, które oferuje najnowsze dzieło CD Projekt Red warto wyposażyć się w odpowiedni sprzęt, który sprosta jego wymaganiom. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»
|