Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow 21 portali branżowych współpracuje z Firmy.net
21 portali branżowych współpracuje z Firmy.net Utwórz PDF Poleć znajomemu
18.05.2010.
Aż 21 portali branżowych współpracuje już z internetowym katalogiem firm – Firmy.net. Małe i średnie firmy zarejestrowane w katalogu mogą dzięki partnerstwom skutecznie zaistnieć w serwisach ze swojej branży. Zyskują także użytkownicy portali partnerskich, otrzymujący dostęp do przydatnych informacji o podmiotach z branży.
 
Ze względu na ograniczone budżety na promocję, małe i średnie firmy rzadko stać na kosztowne kampanie na wielu portalach branżowych jednocześnie. Sieć partnerstw strategicznych Firmy.net pozwala mniejszym firmom zaistnieć wszędzie tam, gdzie informacje o nich są najbardziej poszukiwane – w serwisach związanych z ich branżą. W serwisach partnerskich prezentowane są  wszystkie firmy z danej branży zarejestrowane w Firmy.net – nawet te, które posiadają jedynie bezpłatny wpis. Dla firm oznacza to nawet kilkukrotne zwiększenie zasięgu promocji bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
 
Dzięki specjalnym wyszukiwarkom użytkownicy portali partnerskich - w szybki i prosty sposób - mogą odnaleźć interesujące ich informacje o firmach i profilu ich działalności. Wystarczy, że wpiszą do wyszukiwarki odpowiednie zapytanie. I tak - osoba chcąca kupić mieszkanie, na portalu Nieruchomosci-online.pl, poza ogłoszeniami, znajdzie także najbliższe biuro notarialne, ślusarza, czy chociażby firmę przeprowadzkową. Przedsiębiorcy odwiedzający portal Przepisnabiznes.pl odnajdą tam zarówno prezentacje firm, z którymi mogą nawiązać kontakty handlowe, jak i salony mebli biurowych. Z kolei fani motoryzacji na Forumsamochodowe.com znajdą m.in. najbliższą stację paliw oraz komis samochodowy.
 
„Rozbudowując sieć partnerską, realizujemy naszą misję kompleksowej promocji firm w internecie.  Jest to korzystne rozwiązanie zarówno dla firm z katalogu, które mają okazję dotrzeć do rzeszy nowych odbiorców, jak i dla partnerów, którym udostępniamy informacje dopasowane do ich tematyki oraz grupy docelowej. Wzbogacając swoją zawartość o tak funkcjonalne narzędzie, serwisy partnerskie mogą zatrzymać użytkowników dłużej na swoich stronach i zyskać w ich oczach miano centrum wiedzy o danej branży” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
 
Serwisy partnerskie, korzystające obecnie z bazy danych Firmy.net to: Autoaukcje.pl, Autoteam.pl, DI.pl (Dziennik Internautów), Dobrakuchnia.com, Eszukam.pl, Forumsamochodowe.com, Forumzdrowia.pl, Furious.pl, Infor Expert (Moja Firma Infor), Infornext.pl (Wieszjak.pl), InvestMap.pl, IPO.pl, Iwoman.pl, Money.pl, Nieruchomosci-online.pl, Oferty-Dom.pl, PrzepisNaBiznes.pl, Rolnicy.com, Rynek.net, Tipy.pl, Wakacjeipodroze.pl.
 
Firmy.net
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |