Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Wielowymiarowe piękno
Wielowymiarowe piękno Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.08.2010.
Escada, Firma Mirosław Wróbel - autoryzowany dealer Mercedes-Benz i Clarena szykują największe wydarzenie sezonu branży modowej na Dolnym Śląsku

Już 11 września studio ATM pod Wrocławiem stanie się miejscem spotkania na pierwszy rzut oka odległych od siebie marek. Mirosław Wróbel Sp. z o.o. to autoryzowany dealer Mercedes-Benz. Działalnością Clareny jest dystrybucja profesjonalnych kosmetyków i urządzeń do salonów kosmetycznych oraz centrów SPA. Escada natomiast zajmuje wysoką pozycję wśród prestiżowych domów mody. Firmy te funkcjonują w różnych branżach, ale ich działania charakteryzuje stosowanie śmiałych, nowatorskich rozwiązań przy zachowaniu dbałości o najmniejszy nawet detal. Na wspólnym pokazie zaprezentują różne oblicza piękna, w którym kryje się moc – zarówno silnika, jak i kobiecości.

W trakcie jednego wieczoru, w pomieszczeniach służących na co dzień branży filmowej, trzy marki zorganizują galę, podczas której zaprezentują swoje najnowsze dokonania. Dom Mody Escada pokaże kolekcję Fall/Winter 2010, którą zaprezentują modelki „pod batutą” znanego choreografa Jarosława Szado. Firma Mirosław Wróbel Spółka z o.o. zaprezentuje sportowe samochody ze stajni Mercedes-Benz AMG, a wśród nich model SLS AMG. Dla miłośników kosmetyki Clarena przygotuje Diamentową Komnatę, w której zademonstruje możliwości diamentowej linii kosmetyków.

- Chcemy, aby wrześniowa impreza była prawdziwym świętem stylu i dobrego smaku – mówi Michał Łuczak, prezes Mirosław Wróbel Spółka z o.o.

Inspiracją dla kolekcji Escady Fall/Winter 2010 jest twórczość malarska Tamary Łempickiej. Styl art deco, który upodobała sobie artystka, uwidacznia się w najnowszych projektach marki w postaci egzotycznych nadruków oraz silnego zarysu sylwetki. Nietypowe tkaniny oraz intensywne odcienie flanelowoszarego, kamelowego, lapisowoniebieskiego tworzą unikalne połączenie stylu, elegancji i pewności siebie, które charakteryzuje współczesne kobiety. Podczas pokazu zaprezentowane zostaną także pełne zmysłowości kreacje Escada Sport Fall/Winter 2010. Dzięki zastosowaniu różnorodnych materiałów, takich jak kaszmir, satyna czy dzianina, udało się stworzyć wielowymiarową kolekcję strojów, podkreślających elegancję sylwetki. Styl Escady doceniają aktorki i piosenkarki światowego formatu, które pojawiają się na czerwonych dywanach w kreacjach tej marki. Twarzą najnowszej kolekcji firmy jest Milla Jovovich.

Nie tylko pokaz mody, ale również możliwość obejrzenia z bliska Mercedesa SLS AMG będzie ucztą dla oczu. Według ankiet przeprowadzonych wśród czytelników pism motoryzacyjnych w Europie, Mercedes SLS to najpiękniejsze auto sportowe. Już na pierwszy rzut oka uwagę przyciąga charakterystyczny, skrzydlaty kształt otwierających się do góry drzwi. Precyzyjnie wykonane detale przywodzą na myśl konstrukcje lotnicze. Uwagę zwraca przyszłościowy, oszczędny design i rozwiązania zapewniające jak największą funkcjonalność pojazdu. SLS AMG zadowoli nawet najbardziej wybrednych zwolenników szybkiej jazdy, – aby rozpędzić się do 100 km/h potrzebuje tylko 3,8 sekundy, a maksymalna prędkość, na jaką pozwalają elektroniczne ograniczenia, wynosi 317 km/h.

Zmysły zaproszonych gości pobudzi również Clarena. Wprowadzając na rynek nową, diamentową linię kosmetyków, firma oferuje możliwość doświadczenia luksusu na własnej skórze i odkrycia na nowo swojego piękna. W Diamentowej Komnacie zaprezentowane zostaną: diamentowy krem liftujący na dzień - z rozświetlającym, diamentowym pyłem i neuropeptydami wygładzającymi zmarszczki, diamentowa esencja na noc, żel micelarny oraz tonik z diamentem i kawiorem. Zawarty w kremie SUBERLIFT® tworzy liftującą sieć korygującą owal twarzy, a HYDROMANIL® gwarantuje optymalne nawilżenie cery. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż, a SPF 15 chroni przed promieniowaniem UV.

- Konsultantki Clareny z przyjemnością udzielą zainteresowanym gościom porad kosmetycznych. Imprezę uświetni nasza ambasadorka urody Maria Nowakowska Miss Polonia 2009 - zapewnia Patricia Popławska prezes Clareny.


Gospodarzem imprezy będzie Oliver Janiak, a relacja z przebiegu wydarzenia ukaże się w telewizji TVN w programie „Co za tydzień”. Wrześniowe wydarzenie oczekiwane jest we Wrocławiu z dużą niecierpliwością, szczególnie, że pierwszy termin imprezy był wyznaczony na 29 maja. Wtedy z powodów losowych pokaz mody został odwołany. Po wyznaczeniu na 11 września nowego terminu, organizatorzy rozpoczęli już intensywne przygotowania.

CLARENA
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |