"Trendy Kolacja" zawitała do Małopolski |
![]() |
![]() |
17.05.2017. | |
![]() Ponad 80 przedstawicieli branży HoReCa miało okazję poznać najnowsze trendy kulinarne podczas „Trendy Kolacji” w restauracji Dworu Sieraków pod Krakowem. Ekskluzywne spotkanie z cyklu „Szef dla Szefów”, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, odbyło się 9 maja. Opowiadanie historii poprzez jedzenie, comfort food, naturalność i prostota podania, prospołeczność restauracji, korzystanie z dzikich roślin – właśnie te najnowsze trendy w świecie kulinariów stanowiły temat przewodni uroczystej „Trendy Kolacji”. To już drugie spotkanie organizowane przez sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska w ramach programu „Szef dla Szefów”. Tym razem przedstawicieli branży gastronomicznej gościła 9 maja restauracja Hotelu Dwór Sieraków w Dobczycach pod Krakowem. Trendy, o których opowiadała strateg marketingowy oraz specjalistka w dziedzinie trendologii Weronika Lewandowska, ilustrowały dania przygotowane przez wybitnych szefów kuchni. Goście mieli okazję skosztować kulinarnych dzieł sztuki autorstwa Jerzego Pasikowskiego – doradcy kulinarnego firmy Nestlé i współzałożyciela Fundacji Klub Szefów Kuchni, Jarosława Walczyka – doradcy kulinarnego firmy Kruszwica, Szefa Kuchni stołecznej restauracji „Strefa” i prezesa Fundacji Klubu Szefów Kuchni, Cezarego Powały i Michała Grzywacza – Zespołu Szefów Kuchni hali MAKRO przy al. Jerozolimskich 184 w Warszawie oraz Janusza Fica z restauracji Dworu Sieraków, gospodarza spotkania. - „Trendy Kolacja” jest wydarzeniem niezwykłym. Po pierwsze to możliwość zapoznania się z najbardziej aktualnymi trendami panującymi w świecie gastronomii. To także szansa na spotkanie z szefami kuchni, którzy na co dzień pracują w różnych miejscach w Polsce. Wyjątkowa okazja do wspólnego gotowania i poszerzania horyzontów, wymiany spostrzeżeń, czerpania z doświadczenia najlepszych i dzielenia się naszą pasją – mówi Janusz Fic. Wśród zaserwowanych dań znalazły się m.in.: przystawka ze świeżo wędzonego suma ze szparagami, jajkiem przepiórczym i plastrami dojrzewającego schabu, jako danie główne pieczony filet z polędwicy z sosem bearnaise, gratin dauphinois i młodą marchewką glazurowaną miodem, a na deser mus mascarpone z czarnuszką, sosem z rokitnika i czekoladą belgijską, o którym tak mówił autor, Michał Grzywacz: - To danie skomponowane z kulinarnych ikon regionów Europy. Kremowy smak mascarpone połączony z orzeźwiającym i kwaśno-cierpkim rokitnikiem oraz z goryczą deserowej czekolady pokazują, jak bogate i wyraziste może być łączenie kulinarnych kultur regionów. Dopełnione korzennym aromatem czarnuszki tworzą wizualną i smakową kompozycję bez barier. Partnerami wydarzenia byli: „Nestlé Professional” – firma oferująca kreatywne rozwiązania dla gastronomii i vendingu, ,,Gastro Magic Service” – wypożyczalnia sprzętu gastronomicznego, cateringowego, konferencyjnego i piknikowego, ,,Zagrodowy” – producent ekologicznego drobiu oraz „Kruszwica” – największy w Polsce i jeden z największych w Europie Środkowej przetwórca nasion oleistych i producent tłuszczów roślinnych. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MAKRO Cash & Carry press box |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |