Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Seminaria kariery - Prudential aktywizuje zawodowo
Seminaria kariery - Prudential aktywizuje zawodowo Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.04.2014.
Aktywizacja zawodowa – Prudential organizuje bezpłatne seminaria dla poszukujących wyzwań zawodowych w branży finansowej. W ramach seminariów odbędą się spotkania ze znanymi mówcami, warsztaty oraz testy osobowościowe wraz z omówieniem ich wyników. Prudential planuje organizację seminariów w kilku wybranych miastach Polski, a ich celem jest przekonanie osób pragnących zdobyć doświadczenie zawodowe w branży finansowej do rozważenia założenia własnej działalności gospodarczej i pracy w charakterze konsultanta ubezpieczeniowego.

W 2013r. w Polsce własną działalność prowadziło ponad 1,7 mln osób. Wiele z nich docenia elastyczność tak prowadzonej aktywności zawodowej, są też i tacy, którzy potrzebują dodatkowej zachęty i poszukują wsparcia w wyborze profesji konsultanta ubezpieczeniowego. Z myślą o nich Prudential w Polsce rozpoczął cykl bezpłatnych seminariów kariery – wydarzeń skierowanych do wszystkich zainteresowanych własną aktywizacją zawodową. Ubezpieczyciel chce w ten sposób zmienić postrzeganie zawodu doradcy ubezpieczeniowego wraz z przynależną tej profesji wiedzą o sprzedaży usług finansowych. Łatwość zakładania jednoosobowej działalności gospodarczej, mnogość formuł franczyzowych, programy dofinansowujące aktywizację zawodową (krajowe lub pochodzące ze środków UE) – to wszystko sprawia, że formuła działalności gospodarczej nie powinna przerażać. Zwłaszcza, że istnieje wiele zawodów i grup społecznych, które z racji swoich doświadczeń są predestynowane do pracy w charakterze konsultanta ubezpieczeniowego, jak nauczyciele, przedstawiciele handlowi, czy osoby po 50 roku życia.

Zachęcony powodzeniem pierwszego seminarium w Katowicach (wyczerpany limit uczestnictwa), które odbyło się 17 kwietnia oraz drugiego w Krakowie (komplet uczestników), które odbędzie się 23 kwietnia,  Prudential w Polsce zaprasza do bezpłatnego udziału w kolejnych. Seminaria kariery mają zostać zorganizowane w kilkunastu miastach Polski na przestrzeni kolejnych 3 miesięcy, zaś najbliższe odbędą się 24 kwietnia w Łodzi oraz 28 kwietnia w Szczecinie. Ilość miejsc na spotkaniach oraz testów dostępnych w każdej lokalizacji jest ograniczona, a o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń za pośrednictwem specjalnie utworzonego serwisu internetowego www.seminariumkariery.pl .

W programie każdego z seminariów przewidziano wystąpienie znanego mówcy, indywidualne spotkania poświęcone określeniu mocnych i słabych stron każdego z uczestników, a także dobrowolny udział w testach pozwalających ocenić potencjał przedsiębiorczości i niezależności biznesowej, predyspozycje zawodowe, potencjał sprzedażowy, itp.
W gronie mówców zaproszonych przez Prudential w Polsce znalazł się Marek Zuber, znany ekonomista i komentator gospodarczy.

Projekt ma charakter otwarty – Prudential zapowiada kolejne seminaria i zaprasza do śledzenia aktualności w serwisie internetowym seminariów kariery i profilu wydarzenia w serwisie społecznościowym Facebook: https://www.facebook.com/pages/Seminarium-Kariery/1527501587476483?fref=ts .



Kontakt dla mediów:
Damian Ziąber
Tel. 502 591 655
E-mail: damian.ziaber@prudential.pl

*    *    *
Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, która pozwala planować finansową przyszłość i pomnażać oszczędności oraz w kompleksowy sposób zabezpiecza klientów np. w razie poważnej choroby, niezdolności do pracy oraz innych zdarzeń.  Firma otworzy w sumie ok. 25-30  oddziałów. Prudential współpracuje obecnie z siecią 500 konsultantów ds. planowania finansowego. Planuje się, że do 2015 roku będzie ich około  tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys.  Prudential deklaruje inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na  rozwój sieci współpracowników i infrastruktury. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności objęła mecenatem film „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy.
Od połowy marca 2014r. Prudential w Polsce prowadzi kampanię reklamowo-informacyjną związaną z poszukiwaniem spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis. Więcej na www.historieprudential.pl .
Motto Prudential to:  „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.”
Więcej na www.prudential.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |