Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Polski Przemysł Spirytusowy powołał komórkę ds. public relations
Polski Przemysł Spirytusowy powołał komórkę ds. public relations Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.10.2010.
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy zatrudnił specjalistę ds. public relations, którego zadaniem będzie komunikacyjne wsparcie działań organizacji, zwłaszcza w zakresie społecznej odpowiedzialności.

Bartosz Bełkowski, wcześniej pracujący m.in. w Network PR (obecnie MG Network), będzie odpowiadał za politykę informacyjną Związku Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego (ZP PPS). Największymi wyzwaniami, z którymi się zmierzy, będzie zbudowanie pozytywnego wizerunku branży oraz pokazywanie jej w wielu aspektach – nie tylko przez pryzmat wpływów do budżetu państwa i walki z alkoholizmem.
 
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) jest organizacją branżową zrzeszającą producentów napojów spirytusowych. Do jego zadań należy podejmowanie działań wspierających rozwój branży spirytusowej w Polsce i za granicą poprzez współpracę z instytucjami publicznymi oraz organizacjami społecznymi.

ZP PPS zajmuje się kwestiami związanymi z tworzeniem odpowiednich warunków prawnych i ekonomicznych dla rozwoju branży. Jednym z głównych zadań ZP PPS jest także realizacja działań z zakresu społecznej odpowiedzialności. Od 2008 r. Związek, wspólnie z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi, prowadzi kampanię „Piłeś? Nie jedź!”. Ma ona na celu przekazanie informacji na temat zagrożeń związanych z prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu, zwłaszcza w grupie wiekowej 18-30 lat.

Również w 2008 r. Związek rozpoczął kampanię społeczną „Lepszy start dla Twojego dziecka”, skierowaną do kobiet w wieku 18 - 35 lat, spodziewających się dziecka lub dopiero planujących zajście w ciążę. Głównym hasłem kampanii jest „Każda ilość alkoholu może doprowadzić do uszkodzenia nienarodzonego dziecka", a jej celem jest zbudowanie świadomości społecznej w zakresie zagrożeń związanych ze spożyciem alkoholu w czasie ciąży.

ZP PPS podejmuje również szerokie działania edukacyjne, mające na celu rozpowszechnienie wiedzy na temat zagrożeń związanych z nieodpowiedzialną konsumpcją i sprzedażą alkoholu. Temu celowi służą szkolenia, w których dotychczas wzięło udział prawie cztery tysiące handlowców oraz funkcjonariuszy służb porządkowych w całym kraju.

ZP PPS


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |