Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow PGE Obrót partnerem świętokrzyskich "Senioraliów"
PGE Obrót partnerem świętokrzyskich "Senioraliów" Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.09.2021.


Podczas spotkania pracownicy PGE Obrót, spółki zajmującej się sprzedażą energii elektrycznej w Grupie PGE, informowali o tym, jak nie dać się oszukać. Opowiadali m.in. o korzyściach wynikających z korzystania z kanałów zdalnych, które dla seniorów są komfortowym rozwiązaniem.

W spotkaniu, zorganizowanym z inicjatywy wojewody świętokrzyskiego, wzięło udział ok 1,5 tys. seniorów z całego regionu. Pracownicy PGE Obrót na specjalnym stoisku opowiadali osobom starszym o tym, jak działają oszuści i jak się przed nimi obronić. Istotną kwestią był także phishing i oszuści internetowi, których działania są w ostatnim czasie szczególnie zintensyfikowane. Zachęcali również do wsparcia akcji charytatywnej, w której za każdego Klienta, który przejdzie na PGE eFakturę, spółka przekaże za pośrednictwem Fundacji PGE 1 zł na wsparcie działalności hospicjum dla dzieci łódzkiej Fundacji Gajusz.

-Marka PGE cieszy się dużym zaufaniem. Nasza obecność na takim wydarzeniu jak świętokrzyskie „Senioralia” jest wyrazem naszej troski o dobro naszych Klientów, często właśnie seniorów. Poprzez takie wydarzenia podkreślamy, że nieodłączną częścią naszej działalności sprzedażowej jest również społeczna odpowiedzialność – mówi Bartosz Rojek, dyrektor PGE Obrót Oddziału z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej.

Udział w „Senioraliach" to już kolejna inicjatywa kierowana do osób starszych, w której swój udział ma PGE - największy sprzedawca energii w Polsce. W kwietniu br. spółka była partnerem Forum Seniora, wydarzenia online organizowanego przez białostocki oddział wydawnictwa Polska Press. Podobne wydarzenie pn. „I Forum aktywnego Seniora" odbyło się w czerwcu na Podkarpaciu.

Aktywność PGE Obrót podczas tych wydarzeń miała przede wszystkim charakter informacyjny oraz edukacyjny. Spółka koncentrowała się głównie na temacie nieuczciwych praktyk i działań oszustów na rynku energetycznym oraz prezentowała zdalne kanały obsługi, jako narzędzia przyjaznego nie tylko młodym, ale również osobom starszym.

PGE Obrót
press box
 
następny artykuł »

Zobacz press box firm:































 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |