Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Nowy dział w TBWAPR
Nowy dział w TBWA\PR Utwórz PDF Poleć znajomemu
01.10.2010.
We wrześniu br. agencja TBWA\PR wyodrębniła nowy dział, który zajmuje się obsługą firm i marek konsumenckich – Consumer PR

Szefem działu Consumer PR została Joanna Falkowska, dotychczasowy Account Manager, związana z TBWA\PR od ponad sześciu lat. Jako Head of Consumer PR Falkowska zajmuje się budowaniem strategii komunikacji dla marek konsumenckich, projektami new business oraz zarządzaniem zespołami obsługującymi stałych klientów takich jak m.in. Häagen-Dazs, FoodCare, Wawel, Metsä Tissue i Corex oraz nowymi projektami agencji.

Nowy dział skupi się na kampaniach komunikacyjnych marek i produktów konsumenckich, jak również projektach specjalnych takich jak organizacja product placement oraz celebrity relations.

W związku z powołaniem nowego działu do agencji dołączyły Marta Białasiewicz, Aleksandra Rogala oraz Marta Stejter.

Marta Białasiewicz jako Account Executive zajmuje się markami Gellwe oraz Fitella (FoodCare). Wcześniej pracowała w Agencji Effective Public Relations, HJ Heinz Polska oraz Kamis Przyprawy na stanowiskach specjalisty ds. PR.

Aleksandra Rogala, również Account Executive TBWA\PR odpowiedzialna jest za obsługę takich klientów jak Wawel i Metsä Tissue. Wcześniej związana była z agencją Partner of Promotion oraz dystrybutorem filmów 35 mm.

Marta Stejter jest absolwentką kierunku Media & Communication na Birmingham City University, w TBWA\PR zajmuje stanowisko PR Assistant.



Do klientów TBWA\PR, agencji wchodzącej w skład TBWA\Group Poland, należą m.in.: Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, Food Care (marki Tiger, n-Gine, Fitella, Gellwe, 4Move), General Mills (marka Häagen-Dazs), Gerium Polska Development, Kraków City Park, Media Saturn Holding Polska (marki Media Markt, Saturn), Metsä Tissue S.A., Paul Hartmann Polska, Riso Gallo, Wawel S.A., Warsaw Destination Alliance. Agencja świadczy usługi z zakresu public relations: relacje z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, komunikacja wewnętrzna, szkolenia medialne.

TBWA\PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |