Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Muzyka IMS-u w sieci sklepów Bytom
Muzyka IMS-u w sieci sklepów Bytom Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.10.2011.
IMS SA – lider w zakresie Audiomarketingu, Digital Signage oraz Aromamarketingu – po raz kolejny optymalnie wykorzystuje potencjał Marketingu Sensorycznego wprowadzając go do sieci sklepów  Bytom. Za pomocą Audio-  oraz Aromamarketingu firma IMS współtworzy  wizerunek marki Bytom , której głównym mottem jest: współczesne męskie krawiectwo.

Dzięki specjalnie przygotowanej i wyselekcjonowanej przez IMS SA bazie utworów muzycznych, wdrożonych z sukcesem w Bytom S.A.,  w połączeniu z usługą Aromamarketingu – polegającej na emisji niepowtarzalnej kompozycji zapachowej, IMS SA po raz kolejny dowodzi profesjonalizmu oraz nieszablonowego podejścia do wykorzystywania narzędzi Marketingu Sensorycznego w miejscu sprzedaży.

Internet Media Services
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |