Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow McDonald's Polska gra na UEFA EURO 2012?
McDonald's Polska gra na UEFA EURO 2012? Utwórz PDF Poleć znajomemu
31.01.2012.
Firma McDonald’s od wielu lat wspiera inicjatywy sportowe na całym świecie.
Poprzez partnerstwo z tysiącami organizacji sportowych McDonald’s promuje aktywność fizyczną na poziomie zarówno lokalnym, krajowym, jak i globalnym. W tym roku współpraca ta dotyczy przygotowań i uczestnictwa w UEFA EURO 2012™ – największym europejskim święcie piłki nożnej.

UEFA EURO2012 to już szóste z rzędu Mistrzostwa Europy, którym partneruje McDonald’s.
Dla McDonald’s Polska jest to wydarzenie szczególne – po raz pierwszy firma będzie na tak dużą skalę współtworzyć historię tych rozgrywek. Kluczowym projektem towarzyszącym UEFA EURO2012 jest skierowany do rodzin program „Dziecięca Eskorta McDonald’s®”. Jednak firma poprzez zróżnicowane działania będzie starała się towarzyszyć różnym grupom kibiców.

Już pod koniec zeszłego roku dzięki dołączanym do McZestawów zdrapkom goście wszystkich restauracji McDonald`s w kraju mieli szansę wygrać 600 biletów na mecze UEFA EURO 2012. Niebawem fani piłki nożnej znowu staną przed kolejną możliwością wygrania dużej puli biletów oraz wielu innych cennych nagród rzeczowych.

McDonald`s będzie też obecny w Strefie Kibica zlokalizowanej na warszawskim Placu Defilad. Powstanie tam jedyna w swoim rodzaju dwukondygnacyjna restauracja o powierzchni ponad 400m2. Sprawną obsługę gości zapewni 12 stanowisk kasowych i 100-osobowa załoga restauracji. W menu tego wyjątkowego obiektu znajdą się zarówno produkty ze standardowej oferty, jak i te przygotowane specjalnie z myślą o EURO 2012. Na czas rozgrywek w strefie dla mediów zlokalizowanej na warszawskim Stadionie Narodowym znajdzie się także McCafe. Dziennikarze z całego świata będą mogli tam napić się między innymi dobrej kawy, zjeść deser, a także skorzystać bezpłatnie z bezprzewodowego Internetu.

Restauracja w Strefie Kibica to propozycja nie tylko dla kibiców, ale również pracowników McDonald`s w Polsce. Przez 30 dni w piłkarskiej restauracji pracować będą 3 zespoły po 100 osób, zrekrutowanych spośród pracowników sieci w całym kraju. Dla gości restauracji oznacza to pewność obsługi na najwyższym poziomie, a dla pracowników to forma wyróżnienia oraz możliwość przeżycia tego wielkiego piłkarskiego święta w samym jego centrum. Z myślą o pracownikach został przygotowany również konkurs, w którym mają oni możliwość wygrać przygodę życia – udział w nagraniu teledysku do piosenki „Endless summer”-hymnu Mistrzostw Europy UEFA EURO 2012 w wykonaniu Oceany – artystki znanej m.in. z utworu „Cry, cry”. Druga osoba do udziału w tym teledysku wyłoniona zostanie na fanpage McDonald’s na Facebook’u.

McDonald`s
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |