Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow MAKRO partnerem festiwalu "Slow Fest Sopot"
MAKRO partnerem festiwalu "Slow Fest Sopot" Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.07.2016.


W weekend 25. i 26. czerwca na sopockim Molo odbyła się czwarta edycja jednego z największych festiwali kulinarnych w tej części Europy – Slow Fest Sopot. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash&Carry Polska.

Filozofia ,,Slow Fest Sopot” opiera się na szeroko pojętej edukacji kulinarnej związanej z regionem Pomorza i Morza Bałtyckiego. Przy jednym, długim na ok 200 metrów stole można było wypróbować pysznych przekąsek serwowanych przez wybitnych szefów kuchni, sławy kulinarne, restauratorów z Trójmiasta i wielu innych pasjonatów Slow Food.

Wśród propozycji kulinarnych znalazły się m.in.: potrawy z ryb i owoców morza, specjały japońskie, tajskie i szwedzkie oraz różnorodne wypieki i desery.

Dania przygotowane zostały w oparciu o produkty pochodzące z sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, która pełniła rolę partnera wydarzenia.

Partnerem wydarzenia była sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, która dla części restauratorów biorących udział w akcji ufundowała bony na zakupy w halach.



MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 


OKNOBRAMA.PL


| PressBox | BIZNET24.PL | Łazienka i Kuchnia | PortalBUDOWA | 1BUDOWNICTWO.PL| DOMportal


press box: | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |