MAKRO partnerem festiwalu "Restaurant Week 2016" |
![]() |
![]() |
17.10.2016. | |
Tegoroczna edycja festiwalu zostanie zorganizowana w dniach 21 – 30 października w jedenastu miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Szczecinie, Białymstoku i Toruniu. Mieszkańcy tych miast będą mogli skosztować specjalnie skomponowanego menu składającego się z przystawki, dania głównego i deseru w okazyjnej cenie 39 zł. Partnerem restauracyjnym festiwalu jest sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska, która dla lokali uczestniczących w wydarzeniu przygotowała specjalnej oferty na wybrane produkty oraz mini prezenty startowe. Firma ufunduje również nagrody dla trzech szefów kuchni, którzy zwyciężą w Plebiscycie Gości na najlepszą przystawkę, danie główne i deser. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |