Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow IAB Day już 20 i 21 października na Uniwersytecie Warszawskim
IAB Day już 20 i 21 października na Uniwersytecie Warszawskim Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.10.2010.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Uniwersytet Warszawski oraz Instytut Dziennikarstwa zapraszają wszystkich studentów zainteresowanych tematyką internetową na IAB Day, które odbędzie się już 20 i 21 października 2010 roku. IAB Day jest okazją, by w jednym miejscu i czasie studenci mogli spotkać czołowych ekspertów branży internetowej w Polsce.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Uniwersytet Warszawski oraz Instytut Dziennikarstwa mają przyjemność zaprosić studentów na IAB Day, które odbędzie się już 20 i 21 października 2010 roku. IAB Day jest cyklicznym spotkaniem o charakterze edukacyjnym organizowanym specjalnie dla studentów, które organizowane jest przez IAB Polska we współpracy z uczelniami promującymi wiedzę na temat rynku internetowego.

Zajęcia ze specjalistami z firm członkowskich IAB Polska będą dotyczyły zagadnień funkcjonowania branży internetowej w Polsce, w tym marketingu i reklamy w internecie. Odbędą się one w Centrum Informatycznym Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, III piętro.

Dla wszystkich studentów wstęp na IAB Day jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu uczestnictwa pod adresem: iabdays@id.uw.edu.pl

Program IAB Day


20 października

9.45 – Powitanie gości
10.00 – 10.45 prof. Włodzimierz Gogołek, Instytut Dziennikarstwa, Siła manipulacyjna Sieci
10.50 – 11.40 Krzysztof Beniowski, Agora, Brand Advertising Online
11.45 – 12.35 Tomasz Sieniutycz, Telewizja Polska, Telewizja w Internecie czy Internet w telewizji – przenikanie i przyszłość dwóch najpopularniejszych mediów w kontekście ekspansji technologii HD i łączonej oferty reklamowej
12.40 – 13.30 Grzegorz Krzemień, GoldenSubmarine, Czy Ty też staniesz się Terminatorem? Czyli o historii, teraźniejszości i przyszłości Internetu
13.35 – 14.25 Szymon Szymczyk, Empathy ,Nie tylko agencje interaktywne. O pracy w internet software hous`ie
14.30 – 15.20 Marek Piotrowski, FireFly Group, Community marketing na przykładzie case study „Burn In Heads”
15.25 – 16.15 Marcin Olszewski, V2Media, Treści wideo we współczesnej reklamie internetowej
16.20 – 17.10 Grzegorz Sławatyński, Behavia, Reklama behawioralna
17.15 – 18.05 Piotr Guziur, Marketing Online, Ustalenie celu działań marketingowych w Internecie oraz sposoby jego pomiaru i maksymalizacji

21 października


10.00 – 10.30 Paweł Kuczma, Instytut Dziennikarstwa, Wybory prezydenckie 2010 w mediach społecznościowych
10.35 – 11.25 Michał Lazanowicz, Agata Oleszkiewicz ,ipla, Nowy wymiar telewizji internetowej
11.30 – 12.20 Michał Kostrzewa, Microsoft, Darmowy lunch, czyli gdy cena wynosi 0zł
12.25 – 13.15 Anna Białkowska, Społeczności.pl ,Siła serwisów społecznościowych – ile warte są emocje użytkowników?
13.20 – 14.10 Paweł Haltof, YUUX, Projektowanie interfejsów i architektury informacyjnej
14.15 – 15.05 Wiesław Kotecki, Uselab ,Koniec świata offline – czyli o projektowaniu usług mobilnych
15.10 – 16.00 Andrzej Purchla, Media Mind, Rich Media – innowacyjna twarz reklamy internetowej


Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |