Gwiazdy wybrały sopocka Martini Terrazzę |
26.07.2010. | |
Sopocka Terrazza to kolejne miejsce na świecie stworzone przez Martini, które swoim magnetyzmem i niepowtarzalna atmosfera przyciąga wyjątkowych gości.
W miniona sobotę 24 lipca w sopockiej Martini Terrazzy odbyło się wyjątkowe afteparty z udziałem gwiazd uczestniczących w Mistrzostwach Polski w Piłce Nożnej Plażowej. Po całodniowych emocjonujących rozgrywkach celebryci smakowali najnowszy koktajl z portfolio Martini – Martini Royal. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Tomasz Iwan, Radek Majdan, Marek Kościkiewicz, Tomasz Schimscheiner, Liroy z Joanna Krochmalską, Dariusz Michalczewski, Marek Włodarczyk, Nick Sinckler, Sasha Strunin i Agnieszka Frykowska. Gospodarzem wieczoru był znany dziennikarz Vito Casetti ambasador marki Martini. Pełnił on także role barmana serwując gościom wyjątkowe drinki na bazie Martini. Terrazza to włoski styl, elegancja zmieszana z kropla awangardy oraz włoska radość życia. Podczas wyjątkowego wieczoru nie mogło zabraknąć muzyki granej na żywo. O dobre dźwięki zadbali: Rafał Brzozowski, wokalista De Mono oraz fenomenalny duet Mo-J i DJ Mr.Root. Pod tajemniczym pseudonimem Mo-J ukrywa się znana aktorka i wokalistka Monika Jarosińska. Wraz z Mr. Root’em rozgrzali atmosferę Terrazzy do czerwoności grając energetyczna mieszankę elctro i vocal house. Specjalna atrakcja wieczoru w Martini Terrazzy był także niezapowiedziany wspólny występ Nicka Sincklea i Mr.Root’a, który poderwał gości do tańca i wspólnego śpiewania. Jak powiedział Vito Casetti - „Dla Włochów charakterystyczna jest spontaniczność i miłość do dobrej zabawy. Włosi kochają życie i uwielbiają zarażać innych pozytywna energią. Taki właśnie był sobotni wieczór w sopockiej Terrazzy: spontaniczny, energetyczny i pełen radości życia“. MARTINI® MARTINI® to znana na całym świecie włoska marka premium należąca do portfolio Bacardi-Martini. MARTINI® to nazwa zastrzeżona dla markowych wermutów. Wielokrotnie nagradzane produkty MARTINI® swój niepowtarzalny charakter zawdzięczają wyjątkowej kompozycji aromatów i smaków najszlachetniejszych roślin występujących w przyrodzie. Od blisko 150 lat MARTINI® należy do grona czołowych światowych producentów napojów alkoholowych. Martini Terrazza Idea Martini Terrazza narodziła się w latach 40-stych. Pierwsza powstała w Paryżu, na ostatnim piętrze budynku mieszczącego się przy Polach Elizejskich 52. Szeroki taras z ogrodem, z którego roztaczał się przepiękny widok na miasto, stał się idealnym miejscem spotkań francuskich prominentów i elit, związanych ze światem mody i filmu. Początkowo na świecie otwartych zostało osiem lokali, siedem w Europie i jeden w Ameryce Południowej. Najsłynniejsza Martini Terrazza mieści się do dziś w Mediolanie. Miejsce to stało się jednym z symboli miasta oraz nieodłączną częścią włoskiej historii i stylu życia. Na początku lat 90-tych mediolańska Terrazza otrzymała nowy wygląd. Elementy wystroju zostały specjalnie zaprojektowane przez takie designerskie studia jak: Cabreuva, Modular, Puresang, czy Poltrona Frau. Ekskluzywne bary i strefy Martini obecne są także w największych butikach Dolce & Gabbana na całym świecie, m.in. we Florencji, Paryżu, Wiedniu, Tokio, Szanghaju oraz w głównej siedzibie firmy w Mediolanie. Pierwsza polska Martini Terrazza znajduje się w okolicy Domu Zdrojowego w Sopocie tuż przy molo. Więcej na stronie www.martini.com |
« poprzedni artykuł |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |