Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow "Dream Job" - Belvedere Vodka szuka Światowego Ambasadora marki
"Dream Job" - Belvedere Vodka szuka Światowego Ambasadora marki Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.09.2010.
Marka Belvedere Vodka ogłosiła ogólnoświatowe poszukiwania Międzynarodowego Ambasadora Belvedere Vodka. Konkurs “Dream Job”, który rozpoczął się 15-go września b.r. daje możliwość wszystkim profesjonalnym barmanom oraz amatorom przygotowywania koktajli szansę ubiegania się o roczny staż w Nowym Jorku. Wartość nagrody wynosi 100 tysięcy dolarów. To niepowtarzalna szansa zdobycia wymarzonej pracy i niezwykle cennego doświadczenia w zakresie sztuki barmańskiej. Wystarczy wejść na stronę: www.facebook.com/BelvedereVodka i zamieścić 1-minutową autoprezentację w postaci filmu video. Aplikacje należy składać w terminie od 15-go września do 15-go października 2010 r.

Konkurs „Dream Job” ma na celu wyłonienie Międzynarodowego Ambasadora marki Belvedere Vodka. Zwycięzca odbędzie roczny staż w Nowym Jorku o wartości 100 tysięcy dolarów. Dodatkowo do zadań zwycięzcy będzie należało towarzyszenie podczas spotkań na całym świecie Claire Smith (Belvedere Vodka Head of Spirit Creation&Mixology), która jest zarazem Przewodniczącą Jury Konkursu Dream Job. Wspólnie będą prowadzić szkolenia dla barmanów z zasad tworzenia oraz serwowania koktajli na bazie luksusowej wódki Belvedere. Dodatkowym zadaniem będzie wykreowanie razem nowej smakowej wódki Belvedere powstającej w wyniku procesu maceracji.

”Cieszymy się, że możemy dać szansę wielu utalentowanym miłośnikom barmaństwa również w Polsce. Chcemy, aby nasz projekt zjednoczył ludzi ceniących produkty z kategorri super premium, a także zainspirował ich do jeszcze większej kreatywności w tworzeniu koktajli” - mówi Claire Smith z Belvedere Vodka.

Od 15 września po zalogowaniu się na stronę www.facebook.com/BelvedereVodka będzie można znaleźć tam wskazówki dotyczące warunków zamieszczenia filmu i wzięcia udziału w konkursie ”Dream Job”. Każdy klip powinien być pokazem kreatywności w tworzeniu różnych koktajli na bazie wódki Belvedere a także szansą ukazania wyjątkowej osobowości barmana. Oficjalne ogłoszenie rozpoczęcia konkursu „Dream Job” nastąpi na początku września 2010 w amerykańskim programie “Chelsea Lately”. Wówczas Claire Smith oraz gospodyni programu Chelsea Handler, która jest wielką entuzjastką Belvedere Vodka opowiedzą o zasadach poszukiwania nowego Międzynarodowego Ambasadora Belvedere Vodka.

PR Premium
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |