Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow DHL rozwija globalne partnerstwo logistyczne z Fashion Week
DHL rozwija globalne partnerstwo logistyczne z Fashion Week Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.02.2011.
DHL, który jest Oficjalnym Partnerem Logistycznym Fashion Week, rozszerza zakres współpracy o pokazy w Paryżu, Zurychu i Tokio. Cykl prestiżowych imprez Fashion Week organizowany jest przez IMG, największego organizatora imprez mody na świecie.

Już czwarty rok z rzędu DHL odpowiada za obsługę logistyczną prestiżowego cyklu imprez modowych Fashion Week i Fashion Day, który obejmuje 23 imprezy w 10 krajach na 4 kontynentach. Teraz DHL poszerza zakres usług, a projektanci będą mogli wysyłać kolekcje na pokazy korzystając z proekologicznej usługi DHL GOGREEN.

„Na przestrzeni ostatnichdekad, DHL zdobył doświadczenie i wiedzę potrzebne do rozwoju elastycznych rozwiązań logistycznych dla branży odzieżowej i mody, coraz ważniejszego elementu gospodarki światowej” mówi Christof Ehrhart, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Deutsche Post DHL. „Jesteśmy dumni, że kontynuujemy i rozszerzamy naszą współpracę z Fashion Week.”

DHL jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych dla przemysłu tekstylnego i odzieżowego. Specjalizując w międzynarodowych i krajowych usługach logistycznych, DHL zarządza łańcuchem dostaw mody (fashion supply chain) - od zamówionych materiałów i produkcję próbek, przez kontrolę jakości, magazynowanie odzieży po bezpośrednią dostawę do sklepów i na pokazy. Klientami DHL są zarówno małe, niezależne butiki wymagające jednorazowej usługi, jak i duże sklepy i firmy o złożonych, specjalistycznych wymaganiach dotyczących obsługi. Z wiedzy i doświadczenia specjalistów DHL korzystają najwięksi projektanci na świecie, wśród nich Michael Michalsky i Vivienne Westwood.

19 stycznia br. odbył się pierwszy z serii pokaz mody Mercedes-Benz Fashion Week w Berlinie, rozpoczynając tym samym sezon haute couture 2011. Następna impreza z cyklu Fashion Week odbędzie się w Nowym Jorku (10-17 luty) i Londynie (18-23 luty). DHL jest Oficjalnym Partnerem Logistycznym dla IMG Fashion Weeks na całym świecie. Oprócz imprezy berlińskiej DHL sponsoruje także tygodnie mody w Paryżu, Mediolanie, Londynie, Nowym Jorku, Tokio, Zurichu, Meksyku, Moskwie, Bombaju, Toronto, Istambule, Miami i Sydney.



Więcej informacji, zdjęć i filmów na:
* www.dp-dhl.com/fashionweek
* http://www.facebook.com/pages/Fashion-Week-Live-by-DHL/244949190333


DHL (Express) Poland

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |