29.04.2019. |
Pracownicy Spółki wsparli ideę jadłodzielni i przekazali żywność, która została im po świętach. Dzięki temu pomogli bezdomnym i potrzebującym z regionu. Firma będzie podtrzymywać tę inicjatywę wśród pracowników. |
Czytaj całość
|
11.04.2019. |
Pracownicy centrali Media Expert nie muszą się martwić o opiekę nad swoimi dziećmi w czasie trwającego strajku nauczycieli. W godzinach pracy rodziców, sieć zorganizowała czas najmłodszym. Atrakcje, zabawy edukacyjne i plastyczne będą realizowane do czasu zakończenia akcji protestacyjnej. |
Czytaj całość
|
|
10.04.2019. |
Pracownicy PGE Obrót, wspierani przez dzieci i młodzież z lokalnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych, posadzili w tym roku kolejne 1500 drzew w ramach 19. edycji akcji „Lasy pełne energii” realizowanej w ramach Grupy PGE. |
Czytaj całość
|
|
01.04.2019. |
MediaMarkt przy ul. Zakopiańskiej 105 zachęca mieszkańców Krakowa i okolic do udziału w zbiórce elektrośmieci, która odbędzie się w dniach 4-6 kwietnia 2019. W zamian można otrzymać sadzonki kwiatów. Akcja prowadzona jest w ramach działań MediaMarkt na rzecz edukacji ekologicznej konsumentów. |
Czytaj całość
|
|
04.03.2019. |
Fot. Bartłomiej Usydus
Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież. |
Czytaj całość
|
|
25.02.2019. |
Niepowtarzalny charakter gry w 16-bitowej stylistyce wymaga równie niezwykłego tła.
„2 THE LIGHT” stworzona przez markę WIŚNIOWSKI dzięki Rafałowi Błażejewskiemu, współtwórcy zespołu OMNI, zyskała pełną muzyczną duszę, która prowadzi graczy przez trzy polskie miasta – z Krakowa, przez Warszawę, aż do Gdańska. |
Czytaj całość
|
|
15.02.2019. |
Od ponad 20 lat wiodący producent bram i stolarki otworowej KRISPOL spotyka się z pracownikami na balu GIGANTÓW KRISPOL. W tym roku impreza odbyła się w scenerii filmowego Casino Royale. |
Czytaj całość
|
|
30.01.2019. |
W połowie stycznia tego roku w sieci pojawiła się nowa gra platformowa 2 THE LIGHT, której pomysłodawcą stał się znany w branży budowlanej producent bram garażowych WIŚNIOWSKI. Jak się okazało nie był to krok w stronę nowego produktu, tylko innowacyjna i niecodzienna propozycja działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) pod hasłem „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie.” |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 nast. » koniec »»
|