Skip to content

Reklama

START arrow FINANSE arrow Wiosenna kampania kredytów mieszkaniowych
Wiosenna kampania kredytów mieszkaniowych Utwórz PDF Poleć znajomemu
18.04.2011.
Od 8 kwietnia Kredyt Bank wprowadził kolejne zmiany w ofercie hipotecznej – kredyt złotowy lub walutowy, bez prowizji, z niską ratą i bez wkładu własnego. W Internecie trwa kampania promująca nowy kredyt mieszkaniowy.

Wiosenna kampania kredytów mieszkaniowych Kredyt Banku rozpoczęła się 8 kwietnia i potrwa do 21 maja br. Produkt będzie oferowany na nowych, promocyjnych warunkach (z niższymi marżami, bez prowizji za udzielenie i przewalutowanie) do 30 czerwca 2011 roku.

Promocji kredytów towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w Internecie. Przygotowane kreacje – banery, landing page, mailingi i linki kontekstowe – będą prezentowane na portalach ogólnych, portalach o profilu finansowym, a także sieciach programów partnerskich oraz na stronach internetowych Banku www.kredytbank.pl. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, kreację przygotowała agencja Symetria.

Kampanii w Internecie towarzyszyć będą działania BTL: informacje o szczegółach trwającej promocji kredytów mieszkaniowych znajdą się w placówkach Kredyt Banku w ulotkach i na plakatach reklamowych. Dodatkowo, będą także widoczne na podświetlanych tablicach reklamowych typu backlight w oddziałach Kredyt Banku.

- Główny przekaz rozpoczętej właśnie kampanii kredytów mieszkaniowych Kredyt Banku to „Wiosennie niskie raty”. Przygotowując kreację chcieliśmy odwołać się do powszechnych skojarzeń związanych z wiosną - takich jak zmiana, świeżość, nowość, czy lekkość - aby zwrócić uwagę odbiorców na zalety nowej, zmienionej oferty produktowej. Naszym celem było uzmysłowienie klientom, że spłata kredytu mieszkaniowego nie musi wiązać się z nadmiernym obciążeniem domowego budżetu. Poza niskimi ratami, dostępnymi w Kredyt Banku dzięki obniżonym marżom, w ramach trwającej promocji oferujemy 0% prowizji za udzielenie kredytu i za przewalutowanie, co także wpływa na minimalizację kosztów związanych z obsługą kredytu.

W kontekście zmian istotna jest także większa dostępność naszej oferty – Klienci, którzy ubiegają się o kredyt mieszkaniowy nie muszą dysponować wkładem własnym, mogą uzyskać kredyt w złotym lub w euro aż do 100% wartości nieruchomości, z długim 40-letnim okresem kredytowania – mówi Agnieszka Nachyła, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Hipotecznej Kredyt Banku.

Kredyt Bank

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |