Skip to content

Reklama

START arrow FINANSE arrow Trwa rebranding GF Premium SA
Trwa rebranding GF Premium SA Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.03.2011.
W połowie marca br. Grupa Finansowa Premium SA zmieniła nazwę na Pragma Faktoring SA. To tylko jeden z etapów trwającego procesu rebrandingu spółki, która w styczniu br. została przejęta przez Pragma Inkaso SA.

Trwa proces rebrandingu Grupy Finansowej Premium SA - wiodącej firmy faktoringowej spoza sektora bankowego. Spółka  zrezygnowała z dotychczasowej nazwy na rzecz „Pragma Faktoring SA”. Nowa marka wyraźnie podkreśla swoją przynależność do Grupy Kapitałowej Pragma Inkaso.

W ślad za nową nazwą zmienił się również logotyp Pragma Faktoring SA, który w swojej konwencji nawiązuje do brandu spółki matki. Identyczne jest także hasło: „Wierzytelności. Pragmatycznie.”, stanowiące  integralną część znaku.

W połowie marca br. uruchomiony został nowy serwis sprzedażowy. Strona dostępna pod adresem: www.pragmafaktoring.pl utrzymana jest w tej samej kolorystyce, co znak graficzny firmy, a jej struktura jest zintegrowana z serwisem Grupy Kapitałowej www.pragmainkaso.pl.

W ramach podjętych działań wizerunkowych Pragma Faktoring SA rozpocznie kampanię informacyjną skierowaną do grupy docelowej -  przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Założeniem kampanii jest zakomunikowanie o zmianach w procedurach działania, odświeżonej ofercie Spółki, a także nowym akcjonariacie większościowym. Podjęte aktywności w perspektywie długofalowej mają przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności firmy, a także podniesienia świadomości usług oferowanych przez Pragmę Faktoring SA. Kampania reklamowa będzie realizowana przez sześć miesięcy. Swoim zasięgiem obejmie prasę ogólnopolską o profilu biznesowym (reklama graficzna, artykuł sponsorowany), jak również branżowe portale internetowe (banery, mailing). Za projekt kampanii oraz jej realizację odpowiedzialny jest dział marketingu Pragma Inkaso wraz z firmą Station 75.

Rebranding jest następstwem zmian związanych z charakterem usług Pragma Faktoring SA. Oferta Spółki stanie się bardziej komplementarna szersza i dopasowana do indywidualnych potrzeb klientów. Obsługę wyróżni bezzwłoczna weryfikacja wypłacalności odbiorcy oraz szybki proces decyzyjny dotyczący możliwych warunków współpracy.

Pragma Faktoring SA
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |