Skip to content

Reklama

START arrow FINANSE arrow Nowy system wynagradzania franczyzobiorców w BZ WBK
Nowy system wynagradzania franczyzobiorców w BZ WBK Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.10.2010.
Bank Zachodni WBK cały czas intensywnie rozwija swoją sieć placówek partnerskich BZ WBK Partner. Temu celowi służy także wprowadzony niedawno nowy system wynagrodzeń dla franczyzobiorców.

Tylko we wrześniu br. Bank Zachodni WBK uruchomił placówki partnerskie w Goleniowie, Radomsku, Końskich, Warszawie, Dusznikach Zdroju, Skokach i Grójcu oraz w październiku w Żninie i Ustroniu. Obecnie sieć placówek franczyzowych BZ WBK liczy 93 oddziały.

- Kluczem do sukcesu placówek partnerskich jest bogata oferta produktowa, która zapewnia partnerom stabilizację i przyciąga do placówek dużą liczbę klientów – tłumaczy Kamil Polikowski, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich Banku Zachodniego WBK. W tej chwili oferta produktowa placówek partnerskich BZ WBK Partner obejmuje m.in. kredyty gotówkowe i hipoteczne, prelimity, limity kredytowe, konta oszczędnościowe, konta osobiste, karty płatnicze i kredytowe, lokaty, ochronę płatności, leasing, płatności za rachunki, usługi Western Union i pełną ofertę dla firm. W najbliższych tygodniach ta oferta będzie jeszcze rozszerzana.

Magnesem do podjęcia współpracy franczyzowej z Bankiem Zachodnim WBK jest nowy – wprowadzony we wrześniu br. – system wynagradzania partnerów, który pozwala na uzyskanie dodatkowego wynagrodzenia, oprócz prowizji, zależnego od wielkości wolumenów sprzedaży. Dodatkowe wynagrodzenie zależy od liczby zgromadzonych punktów, którymi premiowane jest sprzedaż konkretnych produktów. System obowiązuje przez sześć miesięcy i obejmuje również nowych partnerów, którym półroczny okres trwania programu liczony jest od momentu otwarcia placówki. Nowy system stanowi też swoistego rodzaju „poduszkę bezpieczeństwa” dla nowych partnerów, którzy dopiero budują bazę klientów, bo plany sprzedaży potrzebne do osiągnięcia dodatkowych dopłat są dla nich o 40 proc. niższe niż dla funkcjonujących już partnerów.

O skuteczności tej zmiany świadczy aż 25-procentowy wzrost sprzedaży w placówkach partnerskich po wprowadzeniu nowego systemu, który umożliwia osiągnięcie dodatkowych dochodów w wysokości nawet 5 tys. zł na placówkę.

BZ WBK
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |