Skip to content

Reklama

START arrow FINANSE arrow Kontrakt na spektakularne osiągi - kampania Porsche Leasing
Kontrakt na spektakularne osiągi - kampania Porsche Leasing Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.11.2012.
W październiku ruszyła kampania komunikacyjna promująca specjalną ofertę leasingową i ubezpieczeniową, dedykowaną prestiżowej marce Porsche. Działania są prowadzone równolegle w salonach dealerskich, internecie oraz prasie.

„Kontrakt na spektakularne osiągi. Porsche Leasing od 103%. Limitowana oferta na modele: 911 w leasingu 103%, Panamera w leasingu 105%, Cayenne w leasingu 107%” – to główne hasło kampanii skierowanej do potencjalnych klientów marki Porsche oraz pracowników salonów dealerskich.

W komunikacji podkreślone zostały najważniejsze zalety oferty, czyli atrakcyjne sumy opłat leasingu dla najpopularniejszych modeli Porsche – 911, Panamera oraz Cayenne.  

– Nazewnictwo produktów oraz wykorzystane wizualizacje nawiązują do stylistyki legendarnej marki samochodów Porsche, która jest gwarantem jakości i optymalnego dopasowania oferty finansowej do potrzeb klientów. Przygotowując kampanię komunikacyjną Porsche Leasing i Porsche Ubezpieczenia kluczowe było zrozumienie oczekiwań klienta, który ceni prestiż, luksus i bezkompromisowość samochodów Porsche – mówi Urszula Trzcińska, ekspert ds. marketingu w Volkswagen Bank Polska S.A.

Kampania obejmuje reklamy w prasie skierowanej do kadry menedżerskiej – Harvard Business Review, Private’s Banking, Diner’s Magazine, Forbes oraz MBA Manager. Komunikacja on-line prowadzona jest jednocześnie na stronach internetowych Porsche (www.porsche.pl) oraz Volkswagen Bank Polska (www.vwbank.pl). Aktywność internetowa opiera się również na promocji w wyszukiwarkach i spersonalizowanym e-mailingu do potencjalnych klientów. Działania reklamowe w prasie i internecie potrwają do grudnia 2012 r. W ramach kampanii realizowane są także działania PR, m.in. udział w eventach importera.

Kampanii komunikacyjnej towarzyszą materiały reklamowe w salonach marki Porsche: broszury wraz ze stojakami, plakaty, naklejki magnetyczne na stojaki oraz teczki ofertowe. Stworzone zostały również roll-upy i bannery, które są wykorzystywane podczas eventów specjalnych. Komunikacja z siecią dealerską jest prowadzona za pośrednictwem specjalnej platformy internetowej. Kampanii towarzyszy również akcja aktywacyjna skierowana do sprzedawców, realizowana w ramach programu partnerskiego „Formuła Zysku”.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Diferente. Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań reklamowych odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja Multi Communications.

Porsche Leasing to oferta finansowa opracowana przez Porsche i Volkswagen Leasing Polska.

Volkswagen Leasing Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |