Skip to content

Reklama

START arrow FINANSE arrow Alea Broker poszerza formy komunikacji
Alea Broker poszerza formy komunikacji Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.02.2011.
Poznańskiego brokera ubezpieczeniowego można odnaleźć na czołowych portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Alea Broker stworzył platformę wymiany opinii, aby usprawnić przepływ informacji i jeszcze skuteczniej pomagać przedsiębiorcom w minimalizowaniu ryzyka w biznesie.

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom klientów biznesowych, którzy spędzają sporo czasu w sieci, Alea Broker uruchomił na Facebooku fanpage Ryzyka w biznesie. Jest to platforma wymiany opinii i informacji na tematy związane z ubezpieczeniami w biznesie. Na stronie można znaleźć ciekawostki, jak również aktualności dotyczące realnych niebezpieczeństw czyhających na przedsiębiorców różnych branż. – Staramy się przekazywać informacje o bieżących ryzykach i wydarzeniach, które mogą zagrażać firmom, ale także chętnie komentujemy wszelkie wątpliwości, które mogą nękać przedsiębiorców. Stąd też idea stworzenia serii pt. „czy można się ubezpieczyć od…”. Jako odskocznię od zagrażających niebezpieczeństw, proponujemy fanom łacińskie maksymy oraz cytaty o ryzkach – mówi Jarosław Oleksy, prezes zarządu Alea Broker.

Funpage Ryzyka w biznesie w dalszej perspektywie ma być wzbogacony o narzędzie do badania opinii społecznej. Już teraz można wziąć udział w ankiecie mającej na celu wytypowanie najpopularniejszych rodzajów ubezpieczeń. Wyniki ankiety zostaną opracowane i skomentowane przez specjalistę, aby każdy przedsiębiorca mógł porównać swoją politykę ubezpieczeniową do zalecanej przez ekspertów. Planowane są również kolejne sondaże m.in. sprawdzające satysfakcję ze współpracy z ubezpieczycielami.

Działania podejmowane przez Alea Broker można również śledzić na Twitterze, gdzie w telegraficznej formie przekazywane są najświeższe informacje branży ubezpieczeniowej. Broker koncentruje swoją uwagę na ubezpieczeniach branży handlowej, logistycznej, budowlanej, rolniczej czy HoReCa, pozostając jednocześnie aktywnym na polu innych gałęzi biznesu.

Choć Internet jest „kopalnią wiedzy”, to czasem trzeba włożyć wiele wysiłku, aby znaleźć informacje, które rzeczywiście nas interesują. - Poprzez poszerzenie kanałów komunikowania o Facebook czy Twitter mamy nadzieję, że ułatwimy przedsiębiorcom dostęp do bieżących informacji. Chcielibyśmy, aby właściciele firm dołączali do platformy Ryzyka w biznesie i inicjowali dyskusje dotyczące różnych obszarów ubezpieczeń, co z pewnością ułatwi im zarządzanie ryzykami – zapewnia Oleksy.

Dołącz do nas: facebook.com/ryzykawbiznesie

Alea Broker
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |