Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Żytnia w nowej szacie
Żytnia w nowej szacie Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.09.2010.
Czerwona wstęga i złoty kłos to emblematy charakteryzujące znaną od pokoleń markę  Extra Żytnia.  Dzisiaj powraca ona w nowej, oryginalnej odsłonie nie tracąc jednak nic ze swojego dawnego charakteru.

 Wyjątkowe  opakowanie nowej Extra Żytniej zaprojektowała słynna pracownia designerska Claessens International z Londynu. Smukła butelka z  grawerowanym na szklanej powierzchni kłosem żyta,  to wyróżnik wśród opakowań na polskim rynku. Charakterystyczna etykieta również została odświeżona. Zachowano tak znamienne dla marki motywy jak złoty kłos i czerwona wstęga, jednak sam kształt uległ modyfikacji – stał się bardziej subtelny i elegancki.

Extra Żytnia to wyjątkowe połączenie tradycji  i nowoczesności.  Udoskonalona receptura trunku gwarantuje jego najwyższą jakość, a eleganckie opakowanie dodaje splendoru i wyróżnia się na półce. Extra Żytnia to także doskonała baza do różnego rodzaju koktajli i drinków.

Więcej informacji na stronie www.extrazytnia.com.pl


POLMOS BIELSKO – BIAŁA
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |