Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Złoty Laur Klienta po raz drugi dla ActiveJet
Złoty Laur Klienta po raz drugi dla ActiveJet Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.06.2010.
Materiały eksploatacyjne do drukarek marki ActiveJet ponownie przyniosły firmie ACTION zwycięstwo w największym w Polsce programie konsumenckim Laur Klienta 2010. O tytuł ubiegali się zarówno producenci materiałów oryginalnych
jak i kompatybilnych. W ogólnopolskim sondażu konsumenci wybierali najpopularniejsze w swojej grupie produkty i usługi.

- Złoty Laur Klienta to dla nas ważne wyróżnienie. Istotny jest fakt, że w konkursie to użytkownicy dokonują wyboru najwyżej cenionych przez siebie towarów. Nagroda przyznawana kolejny raz materiałom eksploatacyjnym ActiveJet jest potwierdzeniem renomy jaką cieszą się na polskim rynku. Poza tym, jest wyrazem uznania dla naszych działań
w sferze produkcji, jak i komunikacji. – komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.

Konkurs Laur Klienta został rozstrzygnięty w oparciu o sondaż, który określał poziom powszechnej znajomości i popularności produktów oraz usług ogólnodostępnych na krajowym rynku. Drugim najważniejszym wyznacznikiem w procesie wyłaniania zwycięzców były wyniki głosowania czytelników dodatku „Rzecz o Biznesie” na łamach dziennika Rzeczpospolita.
Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu. W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. Poza tym, konsumenci mogli wysłać swój głos bezpośrednio pocztą elektroniczną na wskazany adres. Respondenci głosowali ze 140 miast w całej Polsce.



Marka ActiveJet
, lider polskiego rynku zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, zdobyła renomę głównie dzięki znakomitej jakości tuszy, tonerów oraz pozostałych artykułów. Produkty marki ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory), a także prestiżowy tytuł Lidera Marki i trzykrotny tytuł Jakość Roku (2007, 2008, 2009) przyznawany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC) oraz redakcję Dziennika Gazety Prawnej, otrzymując tym samym tytuł Złotej Jakości Roku. Produktom ActiveJet został przyznany tytuł Złotego Lauru Klienta 2009 i 2010, zostając zwycięzcą największego w Polsce programu konsumenckiego. ActiveJet jest uznaną marką wśród studentów, otrzymała tytuł Studencka Marka 2007 i Studencka Marka 2009. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu o nowe grupy: ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie świetlówki kompaktowe oraz żarówki LED - alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. Wszystkie produkty ActiveJet charakteryzują się najwyższą światową jakością. Marka należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION S.A. - jednego z największych dystrybutorów sprzętu IT i RTV/AGD w Polsce, obecnego na rynku od ponad 19 lat.

www.activejet.pl

Grupa ACTION
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |