Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Złote i Srebrne Godło Laur Klienta 2010 dla firmy Whirlpool
Złote i Srebrne Godło Laur Klienta 2010 dla firmy Whirlpool Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.09.2010.
Marka Whirlpool uplasowała się na I miejscu w kategorii chłodziarko zamrażarki oraz na II miejscu w kategorii pralki w szóstej edycji ogólnopolskiego sondażu Laur Klienta, największego konkursu konsumenckiego w Polsce.

Nagrodę przyznano w oparciu o sondaż popularności produktów i usług na polskim rynku. Sondaż określa poziom powszechnej znajomości i popularności marek, produktów oraz usług ogólnodostępnych na polskim rynku.

Laur Klienta to obecnie największy projekt konsumencki w kraju. Każdego roku w ramach konkursu wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki w kilkuset kategoriach. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są w rzeczywistości nagrodą polskich konsumentów. Ponieważ to właśnie oni wybierają najwyżej cenione przez siebie produkty.

Godło LAUR KLIENTA jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, stało się także zbiorową formą rekomendacji przyznawanej tylko najlepszym.

Whirlpool
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |