Złote i Srebrne Godło Laur Klienta 2010 dla firmy Whirlpool |
22.09.2010. | |
Marka Whirlpool uplasowała się na I miejscu w kategorii chłodziarko zamrażarki oraz na II miejscu w kategorii pralki w szóstej edycji ogólnopolskiego sondażu Laur Klienta, największego konkursu konsumenckiego w Polsce.
Nagrodę przyznano w oparciu o sondaż popularności produktów i usług na polskim rynku. Sondaż określa poziom powszechnej znajomości i popularności marek, produktów oraz usług ogólnodostępnych na polskim rynku. Laur Klienta to obecnie największy projekt konsumencki w kraju. Każdego roku w ramach konkursu wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki w kilkuset kategoriach. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są w rzeczywistości nagrodą polskich konsumentów. Ponieważ to właśnie oni wybierają najwyżej cenione przez siebie produkty. Godło LAUR KLIENTA jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, stało się także zbiorową formą rekomendacji przyznawanej tylko najlepszym. Whirlpool |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |