Zagrodowy z Podlasia najcenniejszą polską marką według Rzeczpospolitej |
03.12.2015. | |
Marka Zagrodowy zwyciężyła w Konkursie „Młoda Marka Sukcesu” organizowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Opiniotwórczy tytuł już po raz piąty nagrodził ambitne i dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa, które w mijającym roku z sukcesem zaznaczyły swoją obecność na rynku. Decyzją jury to właśnie marka Zagrodowy ze swoim topowym produktem, jakim jest Kurczak Zagrodowy z Podlasia znalazła się na najwyższym stopniu podium.
Na pierwszym miejscu jest jakość Kurczak Zagrodowy z Podlasia to produkt, który jest coraz bardziej rozpoznawany na polskim rynku. Z miesiąca na miesiąc sięga po niego coraz większa liczba konsumentów, którzy poszukują wyraźniej odmiany i produktów, które spełniają ich wysokie wymagania. Stawiają oni przede wszystkim, na jakość mięsa, jego pochodzenie i walory smakowe. Wybierając Kurczaka Zagrodowego mają pewność, że otrzymują produkt najwyższej jakości. O sukcesie decydują szczegóły Marka Zagrodowy przekonuje do swoich produktów dbałością o detale. Drób chowany jest wyłącznie w niewielkich, rodzinnych gospodarstwach w ekologicznym regionie Podlasia. Chów Zagrodowego trwa o połowę dłużej niż zwykłych kurcząt, bo aż 56 dni. Przez cały ten czas żywiony jest wysokowartościową, naturalną karmą roślinną bez GMO. Są to głównie zboża i słonecznik, zapewniające wszystkie witaminy i mikroelementy potrzebne do prawidłowego rozwoju. Nigdy niepodawane mu są żadne antybiotyki, co sprawia, że jest to produkt w 100% naturalny. Wszystkie te elementy mają swoje przełożenie na jakość mięsa Kurczaka Zagrodowego, które charakteryzuje się kruchością, delikatnością i wyjątkowym smakiem. Zwycięzca może być tylko jeden Wyłonienie laureata konkursu „Młoda Marka Sukcesu” to zadanie, które spoczywa na Radzie Polskich Marek. Wśród najważniejszych kryteriów wymienić należy innowacyjność, dynamikę wzrostu i rozwoju, efektywność i kondycję finansową. Radę tworzą szefowie firm-właścicieli rozpoznawalnych i cenionych rodzimych znaków towarowych. Wybór marki Zagrodowy dokonany był w drodze głosowania. Jest to nie tylko ogromne wyróżnienie, lecz także przepustka do dalszego rozwoju firmy. Nagrodą główną jest bowiem kampania reklamowa o wartości 400 tys. złotych. Sedar |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |