Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Wódka Żubr w nowej szacie
Wódka Żubr w nowej szacie Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.09.2010.
W dowód na stały, konsekwentny rozwój marki Wódka Żubr zyskała nowe opakowanie, które wyznacza nowe standardy w segmencie wódek ekonomicznych. Intrygująca i bardzo elegancka butelka obiecuje doskonałą zawartość.

 Nowe, wyjątkowe opakowanie z pewnością wyróżni się na sklepowej półce smukłym, profilowanym kształtem i grawerami na butelce, które przedstawiają wizerunek głowy żubra i nazwę trunku. Etykieta typu „no label look” utrzymana w kolorystyce srebra i granatu z elementami czerwieni przedstawia nazwę oraz emblematy związane z miejscem powstawania, łącząc tradycję z nowoczesnością. Taki rodzaj etykiet dotąd wykorzystywany był przede wszystkim w segmencie premium.

Harmonijne ułożenie wszystkich elementów oraz brak kontretykiety podkreślają przejrzystość i elegancję nowego opakowania. Minimalistyczna owijka na szyjce butelki, zawierająca informacje zazwyczaj znajdujące się na kontretykiecie (kod paskowy, informacje o zawartości, nazwa producenta), to innowacyjne rozwiązanie w kategorii wódek.

Tłoczona butelka kryje w sobie wyśmienitą polską wódkę czystą, produkowaną z wybornego spirytusu, przygotowywaną na bazie krystalicznie czystej wody pochodzącej z rejonów Lubelszczyzny. Czterostopniowy proces destylacji gwarantuje jeszcze lepszy smak trunku, który już zdobył miano jednego z liderów w segmencie ekonomicznym.

Wprowadzenie na rynek Wódki Żubr w nowym opakowaniu będzie wsparte kampanią  promocyjną w punktach sprzedaży pod hasłem „MOC NATURY” , która komunikować będzie naturalne pochodzenie składników oraz niekwestionowaną moc.

Media Forum
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |