Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow WIŚNIOWSKI sponsorem strategicznym Akademii Sandecja
WIŚNIOWSKI sponsorem strategicznym Akademii Sandecja Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.05.2017.


Współpraca marki WIŚNIOWSKI z Reprezentacją Polski w Piłce Nożnej przynosi korzyści nie tylko obu partnerom. Od teraz znany producent bram, drzwi i ogrodzeń przeleje zdobyte doświadczenie na grunt lokalny, wspierając dziecięcą szkółkę piłkarską działającą przy obecnie pierwszoligowym, a już wkrótce ekstraklasowym klubie Sandecja Nowy Sącz.

Od 2014 roku marka WIŚNIOWSKI może pochwalić się tytułem O?cjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Decyzja o nawiązaniu współpracy zaowocowała wspólnymi sukcesami partnerów. Biało-Czerwoni z meczu na mecz zyskują coraz większe uznanie na arenie międzynarodowej, pnąc się w światowych rankingach i ciesząc serca milionów kibiców. Partnerstwo z drużyną o tak wysokiej randze pozwoliło marce WIŚNIOWSKI na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie potencjału sportowego i przeniesienie go na grunt lokalny.

Zdobyte doświadczenie marka WIŚNIOWSKI od teraz przeleje na najmłodszych piłkarzy, zrzeszonych w akademii beniaminka Ekstraklasy klubu Sandecja Nowy Sącz. Jako Sponsor Strategiczny Akademii Sandecja marka WIŚNIOWSKI wesprze klub w wychowaniu nowego pokolenia świetnie wyszkolonych piłkarzy.

„Podpisanie umowy z Akademią Sandecja to kolejny krok wykorzystywania potencjału regionu. Akademia Sandecja oferuje młodym zawodnikom profesjonalną opiekę trenerską i daje możliwość rozwoju przez szerszy pryzmat wychowawczy: wpajanie dyscypliny, zasad współpracy i zdrowej rywalizacji. Jesteśmy przekonani, że wspólnie właściwie wykorzystamy szanse drzemiące w młodych piłkarzach i pomożemy im w zwiększaniu poziomu umiejętności, co być może pomoże nam w przyszłości odkryć talenty na miarę gwiazd światowych boisk” – mówi Irmina Długopolska, specjalista ds. marketingu sportowego ?rmy WIŚNIOWSKI.

Akademia Sandecja skupia niemal 300 zawodników wywodzących się zarówno z Nowego Sącza, jak i jego okolic. Do szkółki uczęszczają zawodnicy z Krynicy – Zdroju, Szczawnicy, Limanowej oraz Gorlic. Lata doświadczenia w marketingu sportowym ?rmy WIŚNIOWSKI i sportowa pasja młodych adeptów piłki nożnej to obiecujące połączenie, które doskonale wróży na przyszłość.





WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |