WIŚNIOWSKI mocno kończy targowy rok 2019. Jak rozpocznie kolejny? |
20.12.2019. | |
Częścią aktywności marki WIŚNIOWSKI na rynkach eksportowych jest udział w targach branżowych w całej Europie. W mijającym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. Ten dynamiczny rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia. W 2019 roku marka WIŚNIOWSKI była gościem globalnych wydarzeń w Monachium (BAU) i Mediolanie (MADE expo). Bramy, okna, drzwi i ogrodzenia producenta z Wielogłów pojawiły się również w Wiedniu na Bauen&Energie oraz w szwajcarskim Frauenfeld podczas Zaunteam 2019. Marka zrobiła również kolejny krok w rozwijaniu swojej obecności na rynkach skandynawskich dzięki targom BYGG REIS DEG w Lillestrøm. Targi BATIMAT w Paryżu i Paysalia w Lyon to mocne podsumowanie ostatnich 12 miesięcy i dowód na wysokie ambicje marki. Rynek francuski jest dla firmy WIŚNIOWSKI jednym z kluczowych obszarów rozwoju – dowodzą tego projekty: sponsoring drużyny piłkarskiej Girondins de Bordeaux czy współpraca z producentem rozwiązań inteligentnych Somfy. Wszystkie te działania są elementami strategii rozwoju na rynkach eksportowych. – WIŚNIOWSKI to marka dobrze znana w wielu europejskich krajach. To olbrzymi sukces, ale chcemy zrobić jeszcze więcej. Dążymy do tego, by większość naszych produktów była sprzedawana poza granicami kraju – to zapewni nam miejsce do rozwoju i wzmocni wizerunek polskich firm w Europie – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI. W tym roku firma mocniej podkreśliła swoje relacje z architektami i projektantami. Na rynku włoskim zaowocowało to dwoma spotkaniami w ramach wydarzeń Infoprogetto w Mediolanie i Bresci. W ich trakcie zostały omówione najważniejsze produkty, ich komplementarność i uniwersalność. Zaprezentowane zostały również dedykowane architektom rozwiązania i projekty: m.in. Biblioteki BIM/CAD. Jak WIŚNIOWSKI rozpocznie Nowy Rok? Dynamicznie zakończony rok, WIŚNIOWSKI rozpocznie z jeszcze większą energią podczas targów Perimeter Protection, skupiających się na rozwiązaniach dla bezpieczeństwa. Przedstawiciele marki WIŚNIOWSKI zaprezentują na stoisku 417 w hali 12 najważniejsze produkty wspierające ochronę obiektów. Pierwsze miesiące zbliżającego się roku będą kolejnym etapem świętowania przez markę WIŚNIOWSKI 30-lecia istnienia. Specjalne wydarzenia będą organizowane nie tylko w siedzibie głównej firmy. W tym szczególnym czasie WIŚNIOWSKI chce również aktywniej działać na rynkach zagranicznych. Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą. WIŚNIOWSKI press box |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |